Tässä on mielestäni täydellinen vartalo naisella
http://therealrevo.com/blog/wp-content/uploads/2013/05/Scarlett-Johansson-movies.jpg
Hänet valittiinkin uudelleen maailman seksikkäimmäksi naiseksi. Hoikka mutta kurvikas, sopivan urheilullinen kuitenkin. Naisellinen.
Kommentit (32)
En uskalla sanoa näkemättä jalkoja seisoma-asennossa. Voi olla vaikka minkälaiset spagetit vaikka tuolla tavalla näyttääkin hyviltä
Ai muka täydellinen?
http://www.hdwallpapers3d.com/wp-content/uploads/scarlett-johansson-lucky-you-tattoo-03.jpg
tuota scarlettia on muokattu aika lailla: hampaissa on laminaatit, nenä on leikattu ja silikonitkin on varmaan. mun mielestä näyttää jotenkin epäaidolta siksi. cindy crawfordin vartalo on täydellinen.
[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 14:41"]
tuota scarlettia on muokattu aika lailla: hampaissa on laminaatit, nenä on leikattu ja silikonitkin on varmaan. mun mielestä näyttää jotenkin epäaidolta siksi. cindy crawfordin vartalo on täydellinen.
[/quote]
Aloittaja puhuikin vartalosta, eikä mahdollisista nenäleikkauksista saati hampaista. Enkä usko, että on silikonit tai, jos on niin ne on hyvin tehdyt.
on silikonit, aika paljon eroa before ja after -kuvissa. jopa sen korvalehdet on pienennetty ja poskiin on lisätty täytettä.
Aina Scarletilla on tuolainen pottunenä ollut. Mitään silikooneja hänellä ei ole, sen nyt näkee jo leffojen bikinikohtauksista, oletko koskaan kuullut sellaisista, kuin push up-liiveistä. Se on jännä juttu, että heti kun joku on luonnollisen kaunis, niin sitten nämä kaikkitietävät kertovat "totuuksina", että sillä on ainakin silikoonit, nenäleikkaus tehty ym tm.
[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 14:52"]
Jaa-a, mulla on vissiin ihan eri käsitys urheilullisesta vartalosta.
[/quote]
No ei ne fitness-vartalot ole kuin pienen kinky-piirin suosiossa.
Katsokaamme vaikka missikisoja, jotka on kuitenkin ihan eri sarjaa volyymiltaan kuin fitness-kisat. Ei siellä mitään kaappeja näe.
[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 14:58"]
[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 14:52"]
Jaa-a, mulla on vissiin ihan eri käsitys urheilullisesta vartalosta.
[/quote]
No ei ne fitness-vartalot ole kuin pienen kinky-piirin suosiossa.
Katsokaamme vaikka missikisoja, jotka on kuitenkin ihan eri sarjaa volyymiltaan kuin fitness-kisat. Ei siellä mitään kaappeja näe.
[/quote]
Mä mistään kaapista tai fitnessistä ole mtn puhunutkaan. Mutta ei tuolla mimmillä kyllä ole minkäänlaista lihasmuotoa tai -erottuvuutta. Eikä myöskään millään perusmisseillä.
[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 14:33"]
Ja olisi kiva jos nainen ei aina ensisijaisesti olisi ulkonäkönsä, grrhh. Ihan kaunis on, mutta mitä sitten!
[/quote]
Ettekös te akat juuri äänestäneet "seksikkäimmän miehen" tai jotain sellaista?
Anna olla jo. Kyllä saa olla minkälainen vaan, mutta jos olet tollasessa duunissa kuin tämäkin nainen niin varmaan se ulkonäkö on aika keskeinen juttu???
No?
[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 15:08"]
Mä mistään kaapista tai fitnessistä ole mtn puhunutkaan. Mutta ei tuolla mimmillä kyllä ole minkäänlaista lihasmuotoa tai -erottuvuutta. Eikä myöskään millään perusmisseillä.
[/quote]
Aivan. Kun aika harva kuitenkaan kokee erottuvat lihakset naisessa viehättävänä.
[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 15:10"]
[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 15:08"]
[/quote]
Aivan. Kun aika harva kuitenkaan kokee erottuvat lihakset naisessa viehättävänä.
[/quote]
Eihän siitä ole kyse vaan siitä onko S:lla urheilullinen vartalo (kuten ap sanoo) vai ei. Ja minun käsitykseni urehilullisesta vartalosta on ihan eri. Se mitä kukin viehättävänä pitää on ihan ihmisestä itsestään kiinni, se on mulle ihan se ja sama.
[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 15:09"]
Ja olisi kiva jos nainen ei aina ensisijaisesti olisi ulkonäkönsä, grrhh. Ihan kaunis on, mutta mitä sitten!
[/quote]
Anna olla jo. Kyllä saa olla minkälainen vaan, mutta jos olet tollasessa duunissa kuin tämäkin nainen niin varmaan se ulkonäkö on aika keskeinen juttu???
No?
[/quote]
Mä en ole äänestänyt yhtään mitään, urpo. Sä et sano minkä mä annan olla ja koska annan, ok. NaisetKIN ovat yksilöitä ja ihan aina paljon muutakin kuin ulkonäkönsä.
[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 15:16"]
[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 15:09"]
[/quote]
No?
[/quote]
Mä en ole äänestänyt yhtään mitään, urpo. Sä et sano minkä mä annan olla ja koska annan, ok. NaisetKIN ovat yksilöitä ja ihan aina paljon muutakin kuin ulkonäkönsä.
[/quote]
Ok, älä hermostu kultsi :D
Vedä... sinä vaikka henkeä välillä. Eikä sitä paitsi kukaan täällä ole sun kultsi.