Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon 26v ja sain juuri tietää että 'hoitoni' on 19v

Vierailija
08.10.2013 |

Ehdittiin pariin otteeseen näkemään, kundi oli tosi hyvä sängyssä ja hyvännäköinen. Ilmoitti tavatessa iäkseen 22v. Pistin jutun poikki kun alkoi ärsyttää outo käytös ja jannu ilmoitti sitten olevansa oikeasti vasta 19. No ainakin sain selityksen kummalliselle käytökselle!

Olen ollut todella järkyttynyt tästä, tuli sitten paneskeltua teini-ikäistä. Ja oli vielä ihan helvetin hyvää seksiä ja kivaa kudlailua jälkeenpäin!!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiahan te olette molemmat.

Vierailija
2/12 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista oli se outo käytös?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ööö... mikäs tossa nyt niin paha on  :)  mieti näin sait hyvää seksiä. toki tuossa tuo valehtelu on suurempi asia kuin itse ikä joskus ne ovat vain numeroita. kuten minulla oli 10v vanhempi nainen hetken aikaa rinnalla ja se oli ihan kakara.. tai miten sen sanoa teini. ja itse olen n.30

elämä on kohdellut meitä kaikkia eritavalla. nuorempana minulla ei ollut mahdollisuutta toteuttaa seksin suhteen tiettyjä asioita mutta nyt on :P

ja sen kyllä huomaa , joten älä stressaa tuota asiaa. vain tuo valehtelu on minusta paha asia

Vierailija
4/12 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 26 ja joo, yäk, inohottava ajatus. En kyllä ymmärrä, miten oot voinu erehtyä. 19-vuotiaat on järjestäen ihan muksun näkösiä.

Vierailija
5/12 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP vastaa,

Kundi ei tajunnut vitsejä, oli jotenkin tosi viaton (luulin että yrittää pelata minua ja esittää tosi kunnollista). Olen verbaalisesti lahjakas ja tykkään 'viihdyttää' heittämällä läppää, mutta tämän kanssa sai olla varovainen kun tosiaan saattoi ottaa tosissaan mun jutut. 

Ihme draamaakin ehti muodostua tämän lyhyen ajan sisällä ja kaikki tapaamisten järjestelyt oli kauhean väännön takana. Oli sellainen olo, että tyyppi ei tajunnut että tapaamisten tarkoitus oli harrastaa seksiä (suhde alkoi yhdenyönjutusta). Esim. heitin vitsillä että ekoilla treffeillä en sitten suostu muuhun kuin kädestä pitämiseen (kundi tuli käymään mun luona ekaa kertaa) eikä sitten tosissaan yrittänyt mitään ennen kuin itse tein aloitteen.

No pääseepähän kehuskelemaan kavereilleen.

Vierailija
6/12 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 00:54"]

Oon 26 ja joo, yäk, inohottava ajatus. En kyllä ymmärrä, miten oot voinu erehtyä. 19-vuotiaat on järjestäen ihan muksun näkösiä.

[/quote]

Nokun se ei ollut! Kroppa oli kuoseissa ja partaa kasvoi. 

En olisi ikinä kyllä raahannut sitä sieltä baarista kotiin jos olisin tiennyt todellisen iän...

-ap

Vierailija
7/12 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 00:54"]

[/quote]

Eipä muuten oo kaikki. Mun pojalta kysyttiin 16v että ootko alle 30.. Kasvoi kunnon parta ja oli sellanen satakilonen. Isällään oli myös 19v sellanen kunnon harrikkaparta ja luultiin kolmekymppiseksi.

Vierailija
8/12 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on olemassa kaks asiaa toin herjojen heiton suhteen. itse en jaksa naurahdella ns. akateemiselle huumorille ;) toki kaikella on aikansa ja paikkansa. ei mullakaan  yhden 3v vanhemman naisen kanssa mennyt koskaan huumori yhteen (kavereita).

kun tykkään heittää välillä turhankin pervoa ja joskus vähän pikku tuhmaa juttua väliin tai kommentin josta paistaa läpi kaksmielinen kanta :)

Vierailija
9/12 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 00:56"]

AP vastaa,

Kundi ei tajunnut vitsejä, oli jotenkin tosi viaton (luulin että yrittää pelata minua ja esittää tosi kunnollista). Olen verbaalisesti lahjakas ja tykkään 'viihdyttää' heittämällä läppää, mutta tämän kanssa sai olla varovainen kun tosiaan saattoi ottaa tosissaan mun jutut. 

Ihme draamaakin ehti muodostua tämän lyhyen ajan sisällä ja kaikki tapaamisten järjestelyt oli kauhean väännön takana. Oli sellainen olo, että tyyppi ei tajunnut että tapaamisten tarkoitus oli harrastaa seksiä (suhde alkoi yhdenyönjutusta). Esim. heitin vitsillä että ekoilla treffeillä en sitten suostu muuhun kuin kädestä pitämiseen (kundi tuli käymään mun luona ekaa kertaa) eikä sitten tosissaan yrittänyt mitään ennen kuin itse tein aloitteen.

No pääseepähän kehuskelemaan kavereilleen.

[/quote]

Voi LOL mikä itserakas pelle sä olet. Se kundi ei tasan kerro kenellekään panneensa jotain mummoa.

Vierailija
10/12 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Suojaikäraja on 16.

Vierailija
11/12 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei me koskaan kavereiden kanssa puhuta naisten iästä kun puhumme seksistä. toki ystäviini kuuluu paljon naisia.

nyt kun tosta mainitsit ja rupesin muistelemaan viime viikkoista ni naiset (ei kaikki) kyllä puhuu ensin iän sitten nimen (etunimi) ja sen jälkeen millainen seksi oli.... jos ne haluaa kertoa meille miehille se on enemmän tai ainakin meille niin sanomme yksi turkulainen neito tai pk seudulla oleva....  tosin me puhumme erittäin avoimesti siitä mikä on naisessa hienoa emme pelkästään seksistä. puhumme erittäin paljon naisten luonteesta ja kumma kyllä naiset tuomitsevat toisiaan enemmän mitä miehet teitä neitokaisia.

Vierailija
12/12 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niceh :D. Voi kamala että ihan 7 vuotta ikäeroa, camoon! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme