Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten yleistä on että suhteessa ei ole seksiä kuukautisten aikana?

Vierailija
03.09.2020 |

ja onko kyseessä yhteinen preferenssi, vai toisen osapuolen haluamattomuus? Kiinnostaisi kuulla, kun omassa kaveriporukassa erosi kokemukset aika paljon. Ehkä raflaavasti sanottu, mutta itse en kestäisi päivääkään, ellen saisi munaa kuukauden ympäri :D

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on. Käyn huuhtomassa alapään ennen ja jälkeen seksin ja sängyssä on pyyhe alla. Alkkarit riisun itse (niissä terveysside) ettei miehen tarvitse sitä tehdä vaikka tuskin pahastuisi. Helpottaa vatsakipuja nuo menkkojen aikaiset yhdynnät.

Vierailija
2/17 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen ammattiapua seksiaddiktioosi, ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veri on saastaista, joten yhdyntä kuukautisten tai muun verenvuodon aikana on kiellettyä. Myös siemenneste saastuttaa, joten yhdynnän jälkeen pitää olla puhdistautumisaika ennen seuraavaa kertaa. Muuten joutuu vastaamaan asiasta Jumalalle.

Vierailija
4/17 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin ykkösellä. Mies ei ollut niin tottunut siihen, mutta nyt ei ole moksiskaan kun on huomannut, että oikeasti haluan silloin paljonkin.

Vierailija
5/17 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautisten aikana joskus harrastetaan seksiä ja sen jälkeen sitten suihkuun. Mutta yleisemmin vedän vaimoa kakkoseen tai sitten hän ottaa minulta suihin kuukautisten aikana.

Vierailija
6/17 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkkasex on ällöttävää. Naikkee mieluumin perssiisseen ja piste.

Vierailija
7/17 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä rakastellaan myös menkkojen aikaan. Ei ole koskaan ollut esteenä.

Vierailija
8/17 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein myös mieheni panee pyllyyn menkkojen aikana (kiihotun itsekin siitä), mutten kyllä antaisi sellaisen miehen niin tehdä, jolle ei myös vaginaalinen menkkaseksi kelpaisi. /4

Vierailija
9/17 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä seksiä voi olla, vaikkei yhdyntää olisikaan.

Kuulostaa tapauksessasi siltä, että kyse on enempikin seksihalujen määrästä kuin kuukautisista.

Vierailija
10/17 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena kyllä pantiin menkkojenkin aikaan, näin keski-ikäisenä malttaa jo odottaakin, kun muutenkin yhdynnät ovat tasaantuneet siihen pariin kertaan viikossa. Vaimo käyttää tilaisuutta hyväkseen ja antaa minulle käsihoidon ehkä kerran menkkaviikolla (ennen kuin itse ehdin hoitelemaan itseni, hän aina sanoo että hänkin joskus haluaa tehdä minulle hyvää). Joka tapauksessa pienen tauon jälkeen seuraavaan seksikertaankin tulee pieni kipinä lisää, kun on mitä odottaa.

Vierailija
11/17 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeintaan viimeisinä päivinä. Ihan hyvin voi olla sen pari päivää ilman. Ei ole kyllä mitään erityistä syytä miksi ei mutta se ei ole vain tuntunut hyvältä, kun ollaan kokeiltu.

Vierailija
12/17 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa tulee nussittua menkkojen aikaan. Pilluhan tuntuu silloin mitä parhaimmalta.

Vierailija
13/17 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä puolisolla tee mieli menkkojen aikaan, joten ei oo menkkaseksiä. Joskus alkuaikoina oli seksiä kuukautisista huolimatta ja sitten puoliso käytti e-pillereitä vuosikausia.

Vierailija
14/17 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M42 kirjoitti:

Eipä puolisolla tee mieli menkkojen aikaan, joten ei oo menkkaseksiä. Joskus alkuaikoina oli seksiä kuukautisista huolimatta ja sitten puoliso käytti e-pillereitä vuosikausia.

Vaikuttiko pillerit haluihin?

Vierailija
15/17 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä harrastetaan. Mies ei välitä yhtään vaan painelee menemään mielellään. Tosin ei nyt ehkä ekoina päivinä pahimman vuodon aikana kuitenkaan, kun olen muutenkin väsynyt huonovointinen.

Vierailija
16/17 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se miehen tyydyttely erilaisin seksihoidoin yksipuolisesti kuukautiskivuista kärsivän vaimon taholta, ilman että hän saa itse mitään tai edes kupillista kuumaa, kuulostaa jo överiksi menneeltä miellyttämisen haluta.

Vierailija
17/17 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se miehen tyydyttely erilaisin seksihoidoin yksipuolisesti kuukautiskivuista kärsivän vaimon taholta, ilman että hän saa itse mitään tai edes kupillista kuumaa, kuulostaa jo överiksi menneeltä miellyttämisen haluta.

Entä jos nainen on itse halukas? Ja joillakin seksi auttaa kipuihin.