Onko naisia jotka haluavat avoimen suhteen?
Ajatuksissani paras suhde ja seksielämä olisi täysin avointa. Että kumppanille voisi kertoa, kun joku vaikka herättää haluja,oli se sitten vaikka hänen paras ystävä. Silti voisi luottaa siihen että hän pysyy rinnalla ja yhdessä asutaan ja koetaan.
Olisin myös valmis antamaan ainoastaan naiselleni vapauden, jos se olisi kuin yhteinen leikki,jossa olen alistettu aisuri. Ja koettaisiin ikäänkuin yhdessä kaikki naisen seksikerrat muidenkin kanssa.
Tälläiset naiset taitaa olla haavetta vain?
Kommentit (17)
Näitä naisia on kinky- ja swingerpiireissä pilvin pimein. Tunnen useita. Itse voisin innostua aisuri- kuviosta oikeinkin paljon. Täysin avoimeen suhteeseen en pystyisi mutta kimppajuttuihin ja parinvaihtohauskanpitoon kumppanin kanssa kenties kenties. Näin sinkkuna olen erään pariskunnan leikkikaverina ollut joitain kertoja ollut sekä avomiessa suhteessa olevista miehistä myös kokemusta.
-N
Täällä yksi tuon tyyppinen, tosin tuli tuosta M48:n viestistä mieleen, että polyamorinen en ole eli haluan yhden kunnon suhteen ja sen lisäksi sitten panoja/rakastajia.
Haluaisin myös, että kumppanin kanssa voisi puhua avoimesti kaikesta eikä tarvisi esittää jotain v##un siveää naista kuten perusmiehen kanssa pitäisi jos sellaisen kanssa olisin.
Tällaisia miehiä ei vaan juurikaan ole, vaan lähinnä niitä joiden kanssa nainen joutuu suitsimaan itsensä ja seksuaalisuutensa, joten sinkkuna menen varmaan hautaan asti.
Meidän parisuhteessa toimitaan juuri näin. Olemme naimisissa, mutta vaimolla on vapaus rinnakkaissuhteisiin. Myös miehellä on vapaus harastaa seksiä muiden naisten kanssa mutta vaimo haluaa valita kenen kanssa.
Taitaa olla tällä palstalla enemmän sääntö kuin poikkeus että parit ovat min. kolmioita.
Ap voisi alkaa järjestämään miittiä, Itselleni tämä olisi vain plussaa mutta sinä olet kokonaan ilman!
Ja kiitos, ei tilata Kalevauvaa illan pääesiintyjäksi vaan vaikkapa Piia&Roberto.
M48
Minä haluaisin avoimen suhteen poikaystäväni kanssa, sellaisen siis että kumpikin saa panna muita mutta ei ylläpitää muita romanttisia suhteita. Poikaystävä vaan ei ole halukas
N18
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin avoimen suhteen poikaystäväni kanssa, sellaisen siis että kumpikin saa panna muita mutta ei ylläpitää muita romanttisia suhteita. Poikaystävä vaan ei ole halukas
N18
Voisit aloittaa panemalla mun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi tuon tyyppinen, tosin tuli tuosta M48:n viestistä mieleen, että polyamorinen en ole eli haluan yhden kunnon suhteen ja sen lisäksi sitten panoja/rakastajia.
Haluaisin myös, että kumppanin kanssa voisi puhua avoimesti kaikesta eikä tarvisi esittää jotain v##un siveää naista kuten perusmiehen kanssa pitäisi jos sellaisen kanssa olisin.Tällaisia miehiä ei vaan juurikaan ole, vaan lähinnä niitä joiden kanssa nainen joutuu suitsimaan itsensä ja seksuaalisuutensa, joten sinkkuna menen varmaan hautaan asti.
Toi tuntuu olevan, joku 'muoti-sana/-ilmiö', tässä ajassa: 'poly-amor':ia, moni-suhteista suhteilua puolin ja toisin. (tai, osin ainakin, niille joita asia oikeasti kiinnostaa. kyllä, heitä on joukossamme, niin muutamia miehiä kuin naisia.. Kiva juttu.) Itse en pidä itseäni, minään sanoit: ns.'perusmiehenä jolla siveäsiippa (nahka-)liekassa..', koska uskon molemminpuoliseen avoimeenseksuaalisuuteen. Ilman mitään, sitovia (pakkositoumuksia) sääntöjä. Haluaisin itsekin, koittaa ('vaikearasti', nyky suomessa, ehkä maailmassa myös) löytää se. Sellainen nainen. Vaan se olisi upeajuttu!
Vierailija kirjoitti:
N18
Toi on kyllä, varmasti (sun kailtaisille ihmisille, pareille) vaikea paikka. Toi tuollainen, suvaitsemattomuus (epämiellyttävä tapa ja tyyli, omia toinen ihminen suhteessa, kuin joku?orja tai vanki ainakin) ei tee hyvää ihmiselle. Itse ainakin, uskon avoimeenseksuaalisuuteen suhteessa, missä on oijeasti ihmisellä Vapaus. Toteuttaa niitä omia toiveitaan javunelmiaan, myös seksuaalisesti. Se taitaa vaan, olla nyky suomessa ja maailmassa, aika 'vaikearasti' toteuttaa ja löytää, seliainen ihminen. Itse uskon, että kun se toteutuu niin, mikään ei voi tuntuu paremmalta!
Minulla on hiukan epätavallinen avoin suhde. Olen 22v. ja mieheni 54v. Mieheni puolesta saan harrastaa seksiä vapaasti ikäisteni kanssa. Muutama ehto tuossa suhteessa on, mutta ne eivät haittaa menoa.
Vierailija kirjoitti:
N18
Useimmiten on niin, että tämä ei ole hyvä ja tasapuolinen diili miehen kannalta. Koska yleisin tapaus on, että miehellä on lukumäärällisesti rajallinen mahdollisuus saada pelkkiä panosuhteita. Naisilla tilanne on usein päinvastainen (loputtomat mahdollisuudet panosuhteisiin). Siksi mies voisi olla suostuvaisempi tähän ideaan, jos sovitte, että kummallakin on saman verran seksiä muiden kanssa, nainen ei harrasta enempää kuin mies, vaikka voisi
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin myös, että kumppanin kanssa voisi puhua avoimesti kaikesta eikä tarvisi esittää jotain v##un siveää naista kuten perusmiehen kanssa pitäisi jos sellaisen kanssa olisin.Tällaisia miehiä ei vaan juurikaan ole, vaan lähinnä niitä joiden kanssa nainen joutuu suitsimaan itsensä ja seksuaalisuutensa, joten sinkkuna menen varmaan hautaan asti.
Huhhuh, miltähän se tuntuisi olla alistettuna kaltaisesi naisen kanssa joka saisi vain panna menemään ja itse joutuisin olemaan siveysvyössä kotona kotitöitä tekemässä. En tiedä kestäisinkö sitä kiimaa. No ei vaan ei sitä ole pakko noin pitkälle viedä. Mutta ajatus siitä että nainen saa nauttia seksuaalisuudestaan "täysin rinnoin" vain kiihottaa. Että nainen saa nauttia seksuaalisuudestaan useiden miesten kanssa tai valittujen sellaisten. Voin ymmärtää sen että nainen saattaa haluta tuntea olevansa haluttu ja himoittu useamman kuin yhden miehen toimesta tai tarvitsee seksiä enemmän kuin mitä yksi mies voi tarjota. Molemmat ajatukset yhtä kiihottavia.
Olin avoimessa suhteessa naisen kanssa. En enää koskaan halua kokea samaa. Se ihminen käytti minua vain hyväkseen. Vaikka itselläni oli useita kumppaneita samaan aikaan, niin en saanut niistä yhtään mitään koska rakastin sitä ihmistä. Menin pilaamaan sen suhteen takia koko elämäni. Ei ollut todellakaan sen arvoista.
Oma kokemus on, että naiset kypsyvät tähän ajatukseen vasta neljänkympin jälkeen. Tuntuu monesti liittyvän siihen, että kun lapset on kasvaneet ja on enemmän aikaa niin rohkaistutaan nauttimaan naiseudesta. Sitten kun ne naisen omat himot heräävät ja mies ei ehkä olekaan yhtä innokas aletaan miettiä erilaisia vaihtoehtoja.
Moni mies on miettinyt näitä jo silloin nuorempana kun heidän himot oli huipussaan ja nainen vähemmän innokas. Ei vain tunnu ajoitus oikein osuvan yksiin tässäkään asiassa. On ihan ymmärrettävää, että vähemmän halukas kokee avoimesta suhteesta helposti pelkoa ja riittämättömyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Omalla kohdallani olisit kyllä unelmieni nainen. Olen juuri eroamassa pitkästä suhteestani, josta seksi loppui tykkänään. Isona syynä puheet toisten miesten panemisesta meidän suhteemme sivussa. Kyllä varmasti löydät miehenjolle tällainen järjestely sopii loistavasti ja kiihoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Oma kokemus on, että naiset kypsyvät tähän ajatukseen vasta neljänkympin jälkeen. Tuntuu monesti liittyvän siihen, että kun lapset on kasvaneet ja on enemmän aikaa niin rohkaistutaan nauttimaan naiseudesta. Sitten kun ne naisen omat himot heräävät ja mies ei ehkä olekaan yhtä innokas aletaan miettiä erilaisia vaihtoehtoja.
Moni mies on miettinyt näitä jo silloin nuorempana kun heidän himot oli huipussaan ja nainen vähemmän innokas. Ei vain tunnu ajoitus oikein osuvan yksiin tässäkään asiassa. On ihan ymmärrettävää, että vähemmän halukas kokee avoimesta suhteesta helposti pelkoa ja riittämättömyyttä.
Jos nainen ei ole suostunut avoimeen suhteeseen silloin kun miehellä oli sille kovin tarve, niin miehen kannattaa todella huolella miettiä kannattaako suhdetta avata myöhemmin naisen toiveesta.
Terve taas!
(Ilmeisesti olet sama kaveri jolle kerroin viime viikolla Wild-clubista?)
Googlaa polyamoria, sen jälkeen syötät tuon sanan johonkin seuranhakupalveluun.
Onnea matkaan!
M48, guru