Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko järkeä mennä koronatestiin, jos...
03.09.2020 |
Olin kaksi viikkoa sitten kovassa kuumeessa ja koronatestin tulos negatiivinen. Parannuin, mutta nyt eilen alkanut kurkkukipu ja tukkoisuus uudelleen. Aion pysyä kotona niin pitkään, kun oireilen, mutta onko aivan välttämätöntä mennä nyt testiin? Tiedän, että sinällään 2 viikkoa vanha negatiivinen testitulos ei ole syy jättää nyt menemättä testiin, mutta hiukan on sellainen fiilis, että oireet ovat tuon edellisen kuumeen jälkitautia..
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Sinun ei tarvitse päättää sitä itse. Soita paikalliseen koronapuhelimeen heti tänään ja toimi saamiesi ohjeiden mukaan. He kertovat, onko syytä tulla testiin uudestaan.