Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on elisan laajakaista. Pitääkö minulla olla myös heidän modeeminsa?

Vierailija
03.09.2020 |

Vai voinko ostaa sopivan modeemin mistä vaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit.

Vierailija
2/6 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyllä saanut Elisalta ilmaisen modeemin, olisikohan se ollut joku asiakkuusetu tai liittymätarjous.

4/6 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyppä Elisalta, sopimuksia on erilaisia, esim. medän soppariin kuuluu modeemi ja sitä on päivitetty moneen kertaan. Tällainen soppari on siitä hyvä, että jos ei toimi, niin vika on aina Elisan. 

Myyjä sanoi, että on myös soppareita, joissa ei ole modeemia mukana. Tässä tapauksessa on monta vaihtoehtoa: vuokrata Elisalta, ostaa Elisalta, ostaa muualta. Vuokraus on varmaan kalliimpaa, mutta on sitten aina Elisan tuen ja takuun piirissä.

Vierailija
5/6 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta, mutta on Zyxelin WMG 3925 b10b enkä saa tietokonetta yhdistettyä wifi-adapterin avulla nettiin. Vika ei kylläkään taida olla modeemissa, vaan Win 10 tai Linuxin ohjelmissa.

Tämä modeemijuttukin tuli sitten sivujuonteena mieleen.

Huomionarvoista sekin että kun asensin 10 uusiksi vanhalla 2016(?) versiolla niin tuo nettiyhteys pelasi, mutta kun windows päivitti käyttiksen tähän päivään, niin katosi myös tuo wifi-yhteys.

En tajua että mikä ihme siinä on että mikään ei toimi.

ap

Vierailija
6/6 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kyllä saanut Elisalta ilmaisen modeemin, olisikohan se ollut joku asiakkuusetu tai liittymätarjous.

Myös minä sain tämän ilmaiseksi aikoinaan. Tai eihän se ilmainen ole, vaan jos liittymän lopettaa oliko ennen kahta  vuotta (?) niin joutuu palauttamaan tuon modeemin tai /maksamaan.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi