Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekisi mieli tyhjentää jääkaappi.

Vierailija
06.10.2013 |

Aloitin kaksi viikkoa sitten - jälleen kerran -  kevyemmän elämän. Noudatan "Välimeren ruokavaliota", omalla tavallani. Eli leipää en syö, mutta aamupuuron syön. Pieniä muitakin viilauksia. En edes tiedä miten se alkuperäinen ruokavalio menee, mutta mielessäni koen syöväni niin. Eli vain vähän punaista lihaa, paljon kanaa, kalaa.. Kasviksiä, öljyä, pähkinöitä ... Tämä päivä on mennyt aika hienosti noiden syömisten osalta. Kävin lenkilläkin. Mutta nyt. Söin iltapalaksi vielä ruokaisan salaatin, johon laitoin öljyssä paistettuja, suolattuja siemeniä (jotta saisi suolaista makua....). Vaan nytpä sitten tekisi mieli tyhjentää jääkaappi suoraan tuosta suusta alas. Mitähän tässä söisi, jotta saisi kupunsa täyteen eikä menisi hyvä päivä pilalle? Juonko kaks litraa vettä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välimeren ruokavalioon kuuluu kyllä aika runsaasti hiilareita, myös leipää ja pastaa. Itsekin olen laihduttanut sillä, 20 kg 73 kilosta 53 kiloon :) 

Ota ihmeessä niitä hiilariruokia mukaan ruokavalioon, ettei tarvitse tuollaisista ruokahimoista kärsiä. Itse söin niin, että aamulla täysmaitoon tehty cappuccino, noin 100 kcal, kevyehtkö lounas salaatti ja leipää tai keitto ja leipää noin 600 kcal, ja tukeva päivällinen illalla noin 1000 kcal (myös viiniä ja jälkkäri) ja hyvin toimi, ilman näläntunteita.

Vierailija
2/2 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pco ja sitä myöden insuliiniresistenssiä.. Kaksi kertaa raskausdiabetes, mutta ei onneksi vielä ainakaan "oikeaa". Ruokavaliohoitoinen siis ollut tuo raskausajankin.. Painon pudottaminen mulle vaan ihan hirveän vaikeaa!! Jos syön hiilareita, niin se on entistä vaikeampaa. En ole ylipainoinen, mutta ihannepainon ylärajalla ja haluan sinne bmi 22-23 pintaan. Hmm. Aika hienosti olet pudottanut, 2!! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi