Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on yksityiselle lääkäriaika, onkohan siellä tarjolla maskia käynnin ajaksi?

Vierailija
03.09.2020 |

Tietääkö joku.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin. Varaudu omalla.

Vierailija
2/18 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaudu nyt hyvä ihminen ottamalla oma maski varmuudeksi mukaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi? Ei niitä ennenkään ole käytetty.

Vierailija
4/18 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteella olisit maskia vailla?

Vierailija
5/18 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varautua omalla maskilla. Sukulaiseni, joka on yksityislääkäri, on tosin itse hankkinut työpaikalleen maskeja potilaille, koska lääkäriasema ei niitä tarjoa.

Vierailija
6/18 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska sitä on suositeltavaa käyttää lähikontaktissa vieraaseen ihmiseen. Mistä tiedät, mitä ap:n vastaanottokäynti pitää sisällään?

Vierailija
7/18 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kysy täältä, kyllä me tiedetään kun on noin tarkat tiedot, mitä, missä ja milloin.

Katetaanko sinulle lopultakin aivot, kun näyttää puuttuvan?

Vierailija
8/18 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska sitä on suositeltavaa käyttää lähikontaktissa vieraaseen ihmiseen. Mistä tiedät, mitä ap:n vastaanottokäynti pitää sisällään?

Sen vuoksi kysyinkin, kun en voikaan tietää.

Vierailija
9/18 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Seinäjoen Mehiläisessä maanantaina ja siellä oli tarjolla maskeja heti ovella.

10/18 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurella todennäköisyydellä ei ole. Maskihan ei auta juurikaan sinua saamasta COVID-19, mutta se estää sinua tartuttamasta muita, mikäli sinulla on virus. Tarkeintä olisi että henkilökunta lääkäriasemalla käyttää maskia. Paras tapa on mennä lääkäriasemalle mahdollisimman varhain arkiaamuna, silloin siellä on vähiten väkea, tietenkin mikäli tämä on mahdolllista.

Vierailija
11/18 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Korona puolella" annettiin maski kun kävin kesällä. Kun kävin "normaalilla" puolella myöhemmin, ei annettu maskia (olin jo terve, muuten olisi päässyt ovea pidemmälle).

Vierailija
12/18 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinäkuussa kävin sairaalassa, olin ainoa maski naamalla. Puolisoni kävi eilen ja sanoi, että sekä hoitajilla että lääkärillä oli maski ja suunnilleen puolella odotustiloissa. Ja meilläpäin ei vielä tartuntoja ole havaittu. Itse ottaisin kyllä oman mukaan.

Vierailija
13/18 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Olen käynyt parilla lääkäriajalla Helsingissä ja missään ei ole näkynyt maskeja, ei potilailla odotushuoneissa, eikä henkilökunnalla. Mulla oli ainoana. Todella outoa, ettei niitä käytetä.

Vierailija
14/18 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin Seinäjoen Mehiläisessä maanantaina ja siellä oli tarjolla maskeja heti ovella.

Ai niin, muistin toisenkin.

Eilen kävelin Seinäjoen Ideaparkissa olevan Omenaterveys-lääkärikeskuksen ohi ja siinä oli lappu oviaukossa että käytäthän maskia ja pöydällä oli tarjolla maskeja.

Vierailija
15/18 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei hienoa jos olisi, Mehiläiseen olen menossa. Otan oman maskin varoiksi kuitenkin.

Vierailija
16/18 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kustantaakohan ne sinulle kyydin sinne? Kait ne sentään kustantaa sinulle vaatteet, ethän sinä alastikkaan sinne voi mennä? Kustantaakohan ne sinulle aivotkin?

Vierailija
17/18 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mary Poppins kirjoitti:

Suurella todennäköisyydellä ei ole. Maskihan ei auta juurikaan sinua saamasta COVID-19, mutta se estää sinua tartuttamasta muita, mikäli sinulla on virus. Tarkeintä olisi että henkilökunta lääkäriasemalla käyttää maskia. Paras tapa on mennä lääkäriasemalle mahdollisimman varhain arkiaamuna, silloin siellä on vähiten väkea, tietenkin mikäli tämä on mahdolllista.

”Tärkeintä olisi että henkilökunta lääkäriasemalla käyttää maskia”... siis miten niin? Mielestäsi on tärkeää että henkilökunta suojaa potilaita käyttämällä maskia, mutta ei siis olisi yhtä tärkeää että potilaat suojaavat henkilökuntaa? Millä perusteella ajattelet näin?

Vierailija
18/18 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin että maskin saa tarvittaessa kyllä. Ainakin meillä julkisen puolen polilla tarjotaan talon puolesta maskit, mikäli turvavälien pitäminen ei ole mahdollista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän