Typerä kysymys naisille. :D
Taidan tietää jo vastauksen. Tykkäättekö tanssia? Minä haluaisin tanssia tulevan tyttöystävän kanssa arkivaatteissa iltaisin. Kannattaako tästä toiveesta luopua? Minusta tanssiminen näyttää mukavalta ja läheiseltä. :) M25
Kommentit (11)
Olis ihana oppia tanssimaan. T 25 nainen
No joo, tykkään tanssia, mut lähinnä fiilistellen bailumusaa
Vierailija kirjoitti:
Tykätään. :-) Itseasiassa, jos mies osaa tanssia tai haluaa oppia tanssimaan, niin se on valtava plussa ainakin mun kirjoissa! N27
Kiva kuulla. Tosin avaukseni on saanut paljon alapeukkuja tällä hetkellä, niin voisi luulla, että olet vähemmistössä. :/ M25
En todellakaan. Mutta miten ihmeessä minun mielipiteeni vaikuttaa asiaan, kun en ole tuleva tyttöystäväsi? Etsi nainen, joka tykkää tanssia!
Vierailija kirjoitti:
Olis ihana oppia tanssimaan. T 25 nainen
Samoin! :) Olen neitsyt, joten en tiedä mistään mitään, mutta itse ainakin odotan tanssimista enemmän kuin seksiä. M25
Vierailija kirjoitti:
Itse en tykkää bailumusasta, vaan klassisesta. :) M25
"Minusta tanssiminen näyttää mukavalta"
- siis et edes tiedä, onko se mukavaa? Mene hyvä ihminen tanssikursseille ja -lavoille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en tykkää bailumusasta, vaan klassisesta. :) M25
Tanssit klassista musiikkia? Nyt on friikkiä!
Se on kivaa kun se on turvallinen tapa päästä lähelle uutta tuttavuutta
Vanhojen tansseissa (olen mies) niin partnerina oli ballerina. En osaa edelleenkään tanssia, mutta hän vei. Minua kehuttiin, mutta tosiasiassa hän tanssi kahden ihmisen edestä. Valssi menee jotenkin.
Tykätään. :-) Itseasiassa, jos mies osaa tanssia tai haluaa oppia tanssimaan, niin se on valtava plussa ainakin mun kirjoissa! N27