"Kauanko mun pitää vielä olla sun kanssa naimisissa?"
Eilen lasten nukkuessa katselin miehen kanssa telkkaria, yhtäkkiä hän kysyi: "Kauanko mun pitää vielä olla sun kanssa naimisissa?"
Loukkaannuin kyllä, mutta mies vaan naureskeli että sehän oli vitsi ja miksei mua nyt naurata...
Rakkaat av-mammat, oliko tuo nyt hauska vitsi vai onko mun suuttuminen oikeutettua?
Kommentit (33)
10. Niinpä kai se sitten on. Ei ehkä ihan paras vitsi, mutta vitsi kuitenkin. :)
AP
Eikös vitseissa ole aina puolet totta?
No jos miehesi "vitsin" varjolla toi esille oikeat tunteensa ja ajatuksensa :-( Toivottavasti ei.
13. Todellakin toivon ettei oo näin. Kahdeksan avioliittovuotta takana, kolme lasta, kaikki oikeastaan kunnossa ja mä ainakin olen ollut onnellinen. Ja niin on mieskin sanonut olevansa. Ei ole ollut suuria riitoja tai ongelmia, eli ehkä asia sit on niin kuin 10 kirjoitti...
AP
[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 16:55"]
13. Todellakin toivon ettei oo näin. Kahdeksan avioliittovuotta takana, kolme lasta, kaikki oikeastaan kunnossa ja mä ainakin olen ollut onnellinen. Ja niin on mieskin sanonut olevansa. Ei ole ollut suuria riitoja tai ongelmia, eli ehkä asia sit on niin kuin 10 kirjoitti...
AP
[/quote]
13. on varma, että miehesi lausahdus oli vain todella tyhmä vitsi! Unohda koko juttu :-)
Joo, yhtä lailla vitsi kute persujen natsitervehdykset...
Ei ole vitsi. Miehes miettii eroa.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 16:55"]
AP
[/quote]
Niimpä vain minunki mieheni ilmoitti, että haluaa eron. Niin minäkin olen ollut onnellinen ja yhdyn tuohon että kaikki ollut ok. Mutta näköjään miehet osaavat yllättää! Melko raskaita aikoja tiedossa jo lastenkin takia.
Ja alkuperäiseen kysymykseesi, eioä vain minulla tulisi mieleen heitellä vitsinä tuollaista.
13, kiitos, yritän uskoa että asia on näin! :)
17, olen pahoillani että sun mies noin yllätti! Itse tässä toivon ettei olisi tulossa samanlainen yllätys, tänään mies on kuitenkin ollut ihan ymmällään kun mä väistelen halauksia enkä ole oikein juttutuulella. Miehet on outoja, siitä kai tässä nyt voidaan kaikki olla samaa mieltä ;)
Katsotaas sitten kuinka tämä meidän elämä tästä jatkuu.
Minä en jättäisi asiaa tuohon, koska kuulostaa varsin oudolta vitsiltä. Voihan tosin olla, ettei miehestä saa kaivettua sen enempää ja asia pysyy "vitsinä". Mutta ehkä vaikuttaa siltä, että kaikki ei ole ihan niin kunnossa kuin luulet.
Ei kai tuollaisen vitsin heitto muuten tule kellään mieleen ellei asiaa (eroa) ole miettinyt jo itsekseen. Koitti varmaan koittaa kepillä jäätä ja katsoa kuinka suhtaudut vaikka eka näin vitsin muodossa ja ehkä ite ei ole vielä valmis/varma mitä haluaa, tulee vaan näin äkkiseltään mieleen..Mut toivottavasti oli oikeesti vaan pelkkä vitsi.
Ehkä illalla vielä kalastelen mieheltä että mitä ihmettä, palaan sitten av:lle kertomaan miten kävi. Kiitos leidit mielipiteistänne!
AP
No jos mies sano että se oli vitsi niin sit se oli vitsi.