Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turun kirppikset

Vierailija
06.10.2013 |

Olemme vasta muuttaneet Turkuun, ja hakusessa olisi kaupungin hyvät kirppikset. Kaikki vinkit otetaan kiitollisina vastaan!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulta kysytään niin tuntuu että kaikkialla näissä myydään paskaa, ylihintaista tavaraa tai ylihintaista paskaa. T. olen vasta yhden hyvän ja hyvähintaisen trikoo t-paidan löytänyt.

Mutta manhattania vissiin monet ovat kehuneet, vaikka minusta se on täynnä näitä uusia tavaroita myyviä looseja. Ja linkkikirppiksellä on ehkä fiksuimmat hinnat (eikä ole niin iso!). Jos haluaa erikoisempaa ja kalliimpaa niin kaskenmäestä löytyy ihana kirppis (pöytähinnat ihan hirvittävät, ja he saavat itse valita että mitä sinne saa tuoda myyntiin. Esim. jotain trikoisia virahtaneita h&m:n riepuja ei kannata haaveillakaan vievänsä - tälläisen käsityksen olen saanut. Yrittävät siis pitää kirppiksen "tason" korkeana laadukkailla merkkituotteilla)

Parhaiten tavaroita löytää fb-kirppiksiltä. Esim. turun rento kirppis vol. 2 tai turun alueen facebook kirpputori, myynti onkin sitten toinen juttu.

Ja jos haluaa olla avuksi vähävaraisille (esim. opiskelijoille :)) tai tarvitset itse apua, niin liity "avustusrinki turku + lähialueet" -ryhmään. Siellä pääsee itselleen tarpeettomasta nopeasti eroon. Mm. itse olen antanut itselleni pieneksi tai käyttämättömiksi jääneitä vaatteita eteenpäin mitä en ole saanut myytyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän