Uskotko kun sanon, että molemmat lapsemme ovat saaneet alkunsa kertalaakista?
Kommentit (19)
Tietenkin. Nainen tulee raskaaksi suojaamattomasta yhdynnästä. Niinhän niitä lapsia hankitaan, jätetään ehkäisy pois ja tullaan raskaaksi.
Aivan varmasti uskon, sillä niin on käynyt meillekin. Vaikka olin reilusti päälle 30.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin. Nainen tulee raskaaksi suojaamattomasta yhdynnästä. Niinhän niitä lapsia hankitaan, jätetään ehkäisy pois ja tullaan raskaaksi.
ON SE NIIN HELEPPOO.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei tule, on jossain vikaa.
Tämä.
Työkaveri sai kolmoset kertalaakista - mitäs siihen sanot...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ON SE NIIN HELEPPOO.
Niin on. Mitä siitä?
Ei teillä sitten ole kovin usein seksiä.
Samoin myös meillä. En ole koskaan ajatellut että siinä olisi jotain ihmeellistä. Joillakin raskaus alkaa helposti.
18-vuotiaan kaverini 16-vuotias yhdenyönsäätö tuli kerrasta raskaaksi ja sai kaksoset. En tosin sanoisi tuota kovin hyväksi tuuriksi.
Voi hyvinkin olla. Ensimmäisestä en osaa sanoa, mutta toinen sai alkunsa kertalaakista. Tai sitten joku toinen on kuopuksemme isä.
Vierailija kirjoitti:
Ei teillä sitten ole kovin usein seksiä.
Tai olisiko silloin käytössä ehkäisy, kun raskaus ei ole toiveissa? Ja heti kun jättää ehkäisyn pois niin natsaa.
Niin, siis tarkoittaako kertalaaki nyt yhtä yhdyntää vai yhtä yrityskiertoa? Molemmat ihan mahdollisia ja uskottavia, toki ensimmäinen vaatii vähän tietoista ajoittamista sille ehkäisyttömälle yhdynnälle...
Uskon, koska kaikki kolme lastani saivat alkunsa heti kun päätettiin yrittää. Seuraavia kuukautisia ei enää tullut ja testi näytti positiivista.
Lisäksi raskauduin 43- vuotiaana vaikka tarkoitus oli kaikin tavoin ehkäistä.
Olen moneen kertaan pohtinut kuinka epäoikeudenmukaista tämäkin homma on.
Uskon, olen itsekkin raskautunut noin. Ja siis todellakin kertalaakista.. oli aika kuivaa se seksielämä silloin. Suorastaan ihme että olen kahden lapsen äiti.
Vierailija kirjoitti:
Uskon, koska kaikki kolme lastani saivat alkunsa heti kun päätettiin yrittää. Seuraavia kuukautisia ei enää tullut ja testi näytti positiivista.
Lisäksi raskauduin 43- vuotiaana vaikka tarkoitus oli kaikin tavoin ehkäistä.
Olen moneen kertaan pohtinut kuinka epäoikeudenmukaista tämäkin homma on.
Kyllä, oli varmaan hirveää tulla tuolloin 43-vuotiaana raskaaksi.
Uskon, meillä samoin. Olemme harrastaneet seksiä vain kahdesti... eiku 🤔