Raskaana vaikka kuukautiset?
Hei, onko joukossamme kokemusta vastaavanlaisesta?
Menkat tulivat mulle ihan normaalisti viimeksi, mutta olivat jonkun verran niukemmat ja lyhyemmät kuin tavallisesti. Nyt sitten kun kuukautiset ovat jo olleet ja menneet siltikin jomottelee aika ajoin alavatsaa. Ja se mikä on myös outoa on, että mulla nenä vuotaa ja aivastelen varmaan 100 kertaa päivässä. Ihan kuin olis nuha, mutta ei ole. Enkä ole kyllä allerginenkaan millekään.
Ekan lapsen imetyksen jäljiltä multa on vielä jokunen pisara maitoa tullut puristettaessa rinnoista, mutta nyt tuntuu että sitäkin tulee herkästi..
Onko siis mahdollista olla raskaana, vaikka menkatkin olivat kuitenkin suht normaalit ? Millaiset ne ns valemenkat sitten ovat, jos niistä mulla oli kyse ?
Anybody?
Kommentit (2)
palstoilta lukemani perusteella oireesi voisivat siihen viitata. Ymmärtääkseni pieni tuhruvuoto ei vielä tarkoita mitään, ja lukemani perusteella on jopa melko yleistä.
Suosittelisin sua siltikin marssimaan apteekkiin ja ostamaan testin - ei kai sitä muuten voi olla varma.
plussaonnea!!
Viestiini vielä lisään yhden " oireen" lisää. Eli mulla on kamalan hiki aina aika ajoin...Outoa..raskaana tai sitten on jo vaihdevuodet =)