Olen ollut Av:n kantis 20 vuotta. Asenneilmasto on muuttunut ainakin näissä
- yksinhuoltajuus ei ole enää naisen vika tai yh moraali ton lo rtto
- eri kumppaneille tehdyt mukulat ei kerro myöskään lortt oudesta
- luottotiedoton ei ole myöskään enää pelkkä moraaliton loi nen jonka omaa syytä kaikki vaikeudet on.
Mitäs muuta pitkän linjan palstailijat on huomannut?
Sen sijaan edistystä ei ole tapahtunut esimerkiksi näissä:
- sektio ei ole synnytys
- kauneuskirurgian kuluttajat ovat bimboj a tyhmy reitä.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään keisarinleikkaus ole synnytystä, se on leikkaus.
Ei sekään ole paskomista jos joku ottaa kirurginveitsen ja kaivaa kakan vatsanpeitteitten läpi suoraan suolesta, eikä sellaisen kokenut kerro muille, miten kakkasi leikkauksella.
Eli sektion kautts maailmaan tulleille lauletaan synttäreillä "hyvää leikkauspäivää! Hyvää leikkauspäivää!"
Kyllä siinä ihan syntymisestä kuitenkin puhutaan, kun kieleen ei ole kehittynyt omaa ilmaisua sektiolla syntyneille, vaan se koetaan silti syntymiseksi. Mutta äiti jolle on tehty sektio ei ole sillä kertaa synnyttänyt, vaan lapsi on otettu ulos leikkauksella.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut palstalla ehkä 2v. Esikoinen leikattiin ja kuopus syntyi tavallista tietä. Sektio ei ole synnytys minunkaan mielestäni. Eikä sektiolla ole merkitystä maidon nousemiseen ainakaan mun kohdalla.
Kaipaan parempia tapoja tänne minäkin.
Kauneusleikkaukseen voisin mennä, vaikka rasvaimuun, jos olisi rahaa sellaiseen. Mutt taidan kantaa läskini.
Miksi lääketiede puhuu synnytystavoista (alalautta/sektio)?
Minäkin olen pitkäaikainen kantis. Persumiehet ovat pilanneet palstan.
Kyllä on taas naisten halveksuntaa.
Kun äiti on kantanut lasta 9kk, mahdollisesti ponnistellut tuntikausia ja joutuu sitten hätäsektioon, sanotaan hänelle, ettei hän ole synnyttänyt?!
Noin alhaiseen ei pidä mennä, sektio on synnytystapa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on taas naisten halveksuntaa.
Kun äiti on kantanut lasta 9kk, mahdollisesti ponnistellut tuntikausia ja joutuu sitten hätäsektioon, sanotaan hänelle, ettei hän ole synnyttänyt?!
Noin alhaiseen ei pidä mennä, sektio on synnytystapa.
Sektio ei ole synnytys vaan se on leikkaus, jonka seurauksena tapahtuu syntymä.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen pitkäaikainen kantis. Persumiehet ovat pilanneet palstan.
Persumiehien ansiosta aloin viimein äänestämään vastuullisesti eli eipäs huudella siellä.
Hauskuus ja sellainen kepeys on tosiaan hävinnyt, jonnekin. Huikeat perjantai-illan tuokiot. Joku varmaan muistanee esim. sooparoosan vai oliko sopparoosa, ehkä jopa molemmat?
Romanssejakin tuli ja oli tapaamisia livenäkin rohkeimmille.