Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Vanhusten" oma ketju

Vierailija
02.09.2020 |

Tähän ketjuun vain yli 50-vuotiaiden juttuja.

Muistatteko kun Frank Cannonia näyttelevä William Conrad kävi suomessa ja poltti ns. kääminsä
kun isona miehenä jumittui pienlentokoneen istuimeen?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cannon eli näyttelijä oli tuota amerikkalaisille tyypillistä massakasta mallia. Ainakin vatsa oli muistaakseni iso.

Lunttasin Wikipediasta, että tyyppihän on ollut taistelulentäjä 2. maailmansodassa, ja sen jälkeen näyttelijä, ohjaaja, tuottaja.

Ilmeisen älykäs ja aikansaava tyyppi, vaikka ulkoista karismaa ei olekaan. Poistunut keskuudestamme jo -94.

Mielestäni hänessä oli paljonkin karismaa. Toisin kuin näissä putouskeekoilijoissa.

Vierailija
22/28 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cannon. Miten niin hölmön näköinen ja karismaatiton ihminen olikin niin suosittu? 

Muistanko oikein, että alunperin Mainos-tv (Mtv) oli vain rajattuun aikaan Ylen kanavalla?

Muistan hämärästi sarjan. En ollut fani.

Tykkäsin paljon enemmän Columbosta. Hän oli sympaattinen hahmo ja sarja oli suunniteltu tavalla joka oli uutta siihen aikaan; katsojille paljatstettiin murhaaja heti jakson alussa ja jaksossa sitten seurattiin kuinka Columbo saa sen kiikkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bonanzan Little Joe, ah, olin niin lätkässä siihen. Jostain syystä Pieni talo preerialla sarjassa ei enää innostanut. Vallattomat pojat kiinnosti, muttei mikään vastuullinen perheenisä. Kait. 

Mikäs se länkkärisarja oli, missä oli kaksi komeaa poikaa, tumma ja vaalea. Vaalea oli Scott, mun suosikki.

High Chaparral?

Vierailija
24/28 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cannonista tuli mieleen: askarruttaako nouseva paino? Entä laskeva libido?

onko puoli vuosisataa vienyt kunnon?

Vai oletko solakka, vahva js halukas?

Jos kysymys on myös naiselle, vastaan: olen solakka, vahva ja joskus halukaskin.

Minä en ole solakka, hiukan ylipainoa, mutta oikeassa kohden, miehiä riittäisi, mutta kun ei enää yhtään kiinnosta. En ole koskaan ollut kauheasti seksin perään, en ole siitä oikein nauttinut. Kaksi lasta onneksi aikoinaan naimisissa ollessa sain, joten nyt on nuo ihanaiset, eli lapsenlapset, tyttö ja poika, voi onnea.

Talous on näin eläkkeelläkin kunnossa, velaton, ihana, tilava koti, ei tarvitse muuta kuin nauttia. Voisin ottaa lomamiehen jos se ei olisi kauheasti seksin perään, eikä yrittäisin heti tulla mun kotiin asumaan. Ja nuorempi pitäisi olla, mun ikäiset on jo papparaisia, eivätkä älyä pukeutua kivasti. Olen 65 v.

Vierailija
25/28 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, ne sarjat. ;) Kaipailisin uusintaan vaikka Ironside, Alaston kaupunki, High Chaparall, Laredo (oi, Manolito, tsaijaijaijai!), Jäätynyt mies... oikeastaan Peyton Place ja kotimainen Naapurilähiö ja sitä ennen Me Tammelat olisi kiva nähdä. XD

Vierailija
26/28 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bonanzan Little Joe, ah, olin niin lätkässä siihen. Jostain syystä Pieni talo preerialla sarjassa ei enää innostanut. Vallattomat pojat kiinnosti, muttei mikään vastuullinen perheenisä. Kait. 

Mikäs se länkkärisarja oli, missä oli kaksi komeaa poikaa, tumma ja vaalea. Vaalea oli Scott, mun suosikki.

Veljekset. Vaaleaa esitti Kurt Russell.

Vierailija
27/28 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ah, ne sarjat. ;) Kaipailisin uusintaan vaikka Ironside, Alaston kaupunki, High Chaparall, Laredo (oi, Manolito, tsaijaijaijai!), Jäätynyt mies... oikeastaan Peyton Place ja kotimainen Naapurilähiö ja sitä ennen Me Tammelat olisi kiva nähdä. XD

Ja Kahden kerroksen väkeä!

Vierailija
28/28 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs Koira haudattuna sarja? Oli hyvännäköinen etsivä siinä Cannonin apuri.