Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Musiikin harrastus kerrostalossa

Vierailija
02.09.2020 |

Naapurini harrastaa aktiivisesti eli monta kertaa päivässä pianon soittoa ja välillä laulua. Tiedän, että nämä varmasti on niitä normaaleita elämisen ääniä ja lähtökohtaisesti pidän itsekin musiikista ja olen sitä harrastanut myös, mutta pakko myöntää, että alkaa pikku hiljaa kyllästyttää.
Soitto kuuluu nimittäin erittäin hyvin, tuntuu, että joku soittaisi omassa olohuoneessa ja kun tätä tapahtuu monta eri kertaa päivässä. Voinko huomauttaa tästä naapurille vai onko vaan hyväksyttävä kohtalo?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita munakennot ympäri joko omaa tai hänen kämppää, niin vaimenee.

Vierailija
2/7 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä sopia hänen kanssaan ajoista jolloin hän musisoi. Kenenkään ei tarvitse kuunnella meteliä jatkuvasti. Tuskin musiikinystävä jaksaisi kuunnella naapurin torvensoittoa päivät pitkät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni voi yrittää sanoa. Eivät kaikki tajua varmaan.

Meilläkin oli pianistinaapuri, enkä usko että kenenkään täysissä järjissä olevan mielestä on ok aloittaa soitto klo. 7, jos tajuaa sen kuuluvan naapureihin. Vaikka olisi kuinka ammattilainen...

Vierailija
4/7 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta omakotitaloon.

Ole hyvä.

Vierailija
5/7 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen laulaja ja miettinyt, kuinka paljon naapureita häiritsee :( sitä ei pysty hiljaakaan tekemään. Vielä eivät ole  valittaneet. Jos valittaisi, sopisin ajoista JA yrittäisin löytää toisen asunnon.

Vierailija
6/7 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta omakotitaloon.

Ole hyvä.

No se olisi tietenkin ratkaisu. Mutta lähinnä itse olen sitä mieltä että asuessa kerrostalossa voisi vähän ajatella myös muita asukkaita, esim hommata sähköpiano tms jota voisi soitella kuulokkeiden kanssa.

Mutta sillä siis kyselinkin, että kehtaako käydä huomauttamassa, koska tiedostan kyllä, että kerrostalossa kuuluu ääniä.

Ap

Vierailija
7/7 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuta omakotitaloon.

Ole hyvä.

No se olisi tietenkin ratkaisu. Mutta lähinnä itse olen sitä mieltä että asuessa kerrostalossa voisi vähän ajatella myös muita asukkaita, esim hommata sähköpiano tms jota voisi soitella kuulokkeiden kanssa.

Mutta sillä siis kyselinkin, että kehtaako käydä huomauttamassa, koska tiedostan kyllä, että kerrostalossa kuuluu ääniä.

Ap

Et voi tehdä mitään jos melu on hiljaisuuden ulkopuolella. Hiljaisuuden ulkopuolella voit laillisesti vaikka karjua kaiket päivät, mitään ei voi tehdä asialle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi