Konsta Hietanen-Ura nousuun?
Konsta Hietanen on nimi, joka on ollut paljon esillä lähiaikoina. Televisiossa on mukana Tähdet tähdet kilpailussa, sekä Salatuissa elämissä. Konsta oli vuosia vailla suurempaa julkisuutta, mutta tänä vuonna hän on alkanut nousemaan julkisuuteen enemmän. Konsta alkoi tänä vuonna julkaista jälleen uutta musiikkia, tällä kertaa koko nimellään, kun aiemmin käytti vain etunimeään taiteilijanimenään.
Konsta on herättänyt paljon keskustelua Tähdet tähdet-kilpailun myötä. Niinpä voi olla, että Konstan ura lähtee nousuun.
Tässä ketjussa voi keskustella Konstasta, jotta tähdet tähdet-ketju pysyisi aiheessa.
Toivon vilpittömästi että tällä kertaa ketju pysyy asiallisena. Puhutaan mieluummin Konstasta ja hänen urastaan, eikä hänen perheestään.
Kommentit (175)
Onkohan hänellä suunnitelmissa näytellä enemmänkin, vai keskittyyköhän vain musiikintekoon ja Salkkareihin?
Laulaako se edelleen pienen lapsen äänellä "Daa! Daa! Auto ajaa kahtasataa!"...?
Hyvä ainakin laulamaan mitä nyt olen seurannut.Siitä iso plussa on ainakin oma itsensä ja rento.Eikä mikään leuhka tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Laulaako se edelleen pienen lapsen äänellä "Daa! Daa! Auto ajaa kahtasataa!"...?
Kiitää alla autostrada*
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ainakin laulamaan mitä nyt olen seurannut.Siitä iso plussa on ainakin oma itsensä ja rento.Eikä mikään leuhka tyyppi.
Ja uskaltaa myöntää että on kunnianhimoa ja haluaa päästä eteenpäin urallaan. Se ei suinkaan ole leuhkuutta, vaan normaalia, hyvää itsevarmuutta.
This Vicious love. Konstan itse tekemä kappale, joka jonkun tunnetumman artistin tekemänä olisi varmasti edennyt hitiksi. Ei voi Konstan lukutaitoa kiistää.
Vierailija kirjoitti:
This Vicious love. Konstan itse tekemä kappale, joka jonkun tunnetumman artistin tekemänä olisi varmasti edennyt hitiksi. Ei voi Konstan lukutaitoa kiistää.
Voi vitsi, automaattinen teksisyöttö...siis laulutaitoa ei voi kiistää.
Vierailija kirjoitti:
Konsta voisi tehdä enemmänkin musiikkia englanniksi.
Monipuolinen artisti, hyvä, että pääsi parrasvaloihin. Raikas tuulahdus, jota on odotettu.
Taitaa olla Suomen ainoa julkkis joka on uransa aikana ollut ammattiurheilija, näyttelijä ja laulaja. Todellinen monilahjakkuus.
Miksei perheestä saa puhua? Itse olen käsittänyt että ipanoita on niin hitosti että iskän pitää niska limassa painaa duunia että saa kaikki lapset ruokittua.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla Suomen ainoa julkkis joka on uransa aikana ollut ammattiurheilija, näyttelijä ja laulaja. Todellinen monilahjakkuus.
Voi kuule. Näitä tällaisia on lukuisia. Konsta on ihan ok monessa mutta ei erityisen hyvä missään. Ei suomen futisliigassa pelaaminen vielä tarkoita, että olisi superlahjakas jalkapalloilija. Suomi on futiksen kehitysmaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksei perheestä saa puhua? Itse olen käsittänyt että ipanoita on niin hitosti että iskän pitää niska limassa painaa duunia että saa kaikki lapset ruokittua.
Viimeksi Konstan ketju meni perheen haukkumiseksi. Siksi olisi parempi pitää tämä ketju pelkästään Konstassa. Hänen vaimo ja lapset eivät kuitenkaan varsinaisesti ole julkisuuden henkilöitä.
Take on me kuulosti kyllä hyvältä Konstan vetämänä.
Ihan varmasti tekee hyvää hänelle tuo ohjelma. Onkin tärkeeä löytää se oikea formaatti mihin osallistuu.
Konstahan on mukana ensi viikolla Foxin uudessa Melkein Mensa-ohjelmassa. Osallistuu myös myöhemmin syksyllä tuttu juttu showhun yhdessä vaimonsa kanssa.
Laulaako Konsta keikoillaan omia biisejään, vai covereita? Omia biisejä ei kuitenkaan ole hirveän montaa.
Vierailija kirjoitti:
Take on me kuulosti kyllä hyvältä Konstan vetämänä.
Yllättävän hyvä oli kyllä. Jotenkin on tottunut Mortenin suveneeriin vetoon, mutta kyllä tuo Konstankin veto kelpasi.
Hyvä näyttelemään Mikiä.