Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mielipidettä kaipaan pieneen ongelmaani!

Vierailija
05.10.2013 |

Miehen kanssa on syltännyt jo tovin vähän kaikista asioista. Nyt kaipaisin kipeästi apua eli mielipidettä muiltakin yhteen pieneen juttuun! En ole enää varma, olenko itse sekoamassa vai onko mieheni oikeasti näin ajattelematon.

Tilanne lyhyesti: Mieheni osti minulle synttärilahjaksi puhelimen. Hän kuulemma ajatteli, että tarvitsen paremman puhelimen ja ennen kaikkea entinen puhelimeni joutaa sitten tyttärelle. Olin ihmeissäni lahjasta, koska tykkäsin kovasti entisestä puhelimesta enkä tarvinnut tätä uutta ja parempaa, joka on minulle liian iso ja liian arvokaskin kuljettavaksi mukana joka paikassa lasten kanssa. Kun sanoin tämän miehelle, hän syytti minua, kun en kunnioita hänen mielipidettään asiassa vaan uskallan olla eri mieltä. Minusta taas kyse on minun asiastani, jossa saan sanoa oman mieltymykseni eikä hänen mielipidettään tähän ei edes tarvita.

Kumpi meistä on tässä nyt enemmän oikeassa tai enemmän väärässä? Pitäisikö minun vain olla kiitollinen uudesta hienosta, mutta epäkäytännöllisestä puhelimestani? Vai pitäisikö miehen kunnioittaa minun mielipidettäni ja toiveitani puhelimen suhteen?

Tämä juttu on siis ihan naurettavan pieni ja vähäpätöinen, mutta se kertoo jotain molempien reagointitavasta ja alan olla ihan ulalla, mitä ajatella...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat túnnutte lyövän nyt yli, lahjaa ei normaalisti arvostella negatiivisesti antajalle, mutta mutta... Voiko tuo puhelin nyt olla liian hyvä kuljeteltavaksi? Oikeastiko?

Idean ymmärrän, mistä kiistelette, aihe vaan hassu, ja se perimmäinen syy kiistaan löytynee muualta kuin puhelimesta.

Vierailija
2/4 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä käytät ja valitset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on käyttöesine ja käyttäjä valitsee itselleen sopivan. Eli älä käytä sitä uutta, älä anna vanhaa tyttärelle. Sano miehelle kiitos, mutta et ota sitä vielä käyttöön. Sori, mut pakko sanoo, ukkosi teki mieli itelleen sitä. 

Vierailija
4/4 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vastaa: Siinähän se jutun juju juuri onkin, kun lahjoista pitäisi olla kiitollinen ja ongelman juurikin on muualla. Mutta ilmentymät näkyvät juuri näin, että minusta tuntuu, että minun yli kävellään.... :(