Betty Broderick
Oletteko katsoneet tämän stoorin Betty Ja Dan Broderickista? Mitä olette mieltä Bettyn traagisesta elämästä ja siitä millaiseen ratkaisuun hän päätyi?
Kommentit (24)
Onko kukaan katsonut Netfliksistä tätä?
On vielä kesken, mutta toi Betty vaikuttaa vähän yksinkertaiselta ja sekopäältä itsekin.
Vierailija kirjoitti:
On vielä kesken, mutta toi Betty vaikuttaa vähän yksinkertaiselta ja sekopäältä itsekin.
Hänhän oli fiksu ja kouluja käynyt ihminen kuitenkin. Se miten hän edisti Danin nousujohteista uran juoksua, jäämällä kotiin hoitamaan lapsia, joita he molemmat halusivat ja varsinkin Dan, niin tuntuu epäreilulta tuo Danin temppu Bettylle. Betty oli Danille suuri tuki myös, kun Dan halusi vain opiskella ja tehdä koko ajan lisää rahaa, eväten Bettyn itsenäisen elämän. Bettyn rooli oli vain mukautua kaikkeen, mitä Dan halusi elämässä tehdä.
Ja mitä tuohon sekopäisyyteen tulee, niin kuten eräs ohjelman lopussa mainitsi, niin ihmetteli ettei Betty ollut aiemmin tehnyt mitä teki, koska jokaisella tulee se murtumispiste ja hän kesti Danin puolelta hirveintä henkistä väkivaltaa mitä nainen voi ikinä kokea. Ihmettelen itse, että miten kesti itse hengissä sen kaiken pas kan, mitä se mies aiheutti.
Minusta Betty jäi liikaa roikkumaan Daniin. Hän varmasti olisi saanut ihan hyvän sopimuksen, jos itse ei olisi sekoillut kuten teki.
En kyllä tuntenut mitään sympatiaa Bettyä kohtaan.
Toki hän teki paljon Danin ja perheen eteen, mutta se hänen riehumisensa oli täysin ylimitoitettua.
En ole nähnyt Netflixin sarjaa, mutta tuosta tositarinastahan on tehty 90-luvun alussa tv-elokuva, jossa Bettyä näytteli hienosti Meredith Baxter. Siinä elokuvassa ainakin Betty Broderick itse oli lopulta ihan kajahtanut ja karmea, vaikka kaikki saikin alkunsa aviomiehen petoksesta ja aviorikoksesta.
https://www.imdb.com/title/tt0105833/
Tv-elokuva löytyy Youtubesta.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Ihmiset ette todellakaan ole tainneet ymmärtää mitä henkinen väkivalta/trauma pettämisestä voi ihmisille aiheuttaa?
Ja mitä sitten vaikka Betty jäi ” roikkumaan” ? Danhan ei halunnut Bettyn tekevän töitä vaan lapsia jatkuvasti?
En yhtään ihmettele, että päässä naksahti ja pahasti kun se läheisin ihminen, jonka luuli tuntevansa, teki lopulta hirveimmän tempun ja lähti toimistotytön mukaan ja käytännössä hylkäsi koko perheen. Lapsetkin vain kärsivät kun Dan eväsi heiltä äidin.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ette todellakaan ole tainneet ymmärtää mitä henkinen väkivalta/trauma pettämisestä voi ihmisille aiheuttaa?
Ja mitä sitten vaikka Betty jäi ” roikkumaan” ? Danhan ei halunnut Bettyn tekevän töitä vaan lapsia jatkuvasti?En yhtään ihmettele, että päässä naksahti ja pahasti kun se läheisin ihminen, jonka luuli tuntevansa, teki lopulta hirveimmän tempun ja lähti toimistotytön mukaan ja käytännössä hylkäsi koko perheen. Lapsetkin vain kärsivät kun Dan eväsi heiltä äidin.
Betty itse riehui ja perseili siihen malliin, että en itsekään moiselle sekopäälle lapsia olisi antanut kovin mielelläni edes hoitoon.
Jos oikeasti on noin omistushaluinen voisi jättää ne lapset tekemättä. Betty oli täys hullu sekopää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä sitten vaikka Betty jäi ” roikkumaan” ? Danhan ei halunnut Bettyn tekevän töitä vaan lapsia jatkuvasti?En yhtään ihmettele, että päässä naksahti ja pahasti kun se läheisin ihminen, jonka luuli tuntevansa, teki lopulta hirveimmän tempun ja lähti toimistotytön mukaan ja käytännössä hylkäsi koko perheen. Lapsetkin vain kärsivät kun Dan eväsi heiltä äidin.
Betty itse riehui ja perseili siihen malliin, että en itsekään moiselle sekopäälle lapsia olisi antanut kovin mielelläni edes hoitoon.
Jos oikeasti on noin omistushaluinen voisi jättää ne lapset tekemättä. Betty oli täys hullu sekopää.
No mistähän se perseily johtui? Mikähän sen aiheutti? Et varmaan ikinä ole kokenut elämässäsi vastaavanlaisia vastoinkäymisiä kuten hän, joten en usko että olet oikea ihminen häntä tuomitsemaan.
Minä näen sen, niin että Dan oli se omistushaluinen!! Halusi ensin pitää molemmat naiset itsellään ja kas, kun rakastaja alkoi nyyhkiä ettei voi jatkaa tällä tavalla, niin Betty heitettiin kuin arvoton roskasäkki menemään. Dan halusi Bettyn vielä uudelleen raskaaksi, vaikka hänellä oli jo suhde kovaa vauhtia tämän nuoren naisen kanssa.
Ihmiset menettävät mielenterveytensä pienimmistäkin asioista, ja todella säälin Bettyä ja hänen kohtaloaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kuten aiemmin tuossa taisin jotain mainita, niin Bettyhän oli omistautunut ja hyvä äiti lapsilleen alusta saakka, kunnes mielenterveys petti. Lapsetkin halusivat olla äitinsä kanssa, mutta se kiellettiin, koska heidän isänsä oli maan parhaimpia juristeja ja ehkä vielä parempi narsisti sekä manipuloinnin maailman mestari!
Ystävät jättivät Bettyn, täysin rahaton ja lapset viety, niin en todellakaan ihmettele, että ihminen vaipuu tuollaiseen synkkyyteen. Karman laki kävi tässä toteen, kun Dan menetti lopulta henkensä.
Oon vasta alkanut katsomaan, en tykkää tuosta naisesta joka näyttelee Bettyä mutta tarina on mielenkiintoinen kyllä.
Juuri tuon takia en uskalla alkaa seurustelemaan :/ että mitä jos mies jossain vaiheessa jättää nuoremman naisen vuoksi.
N27
Sen Dan-äijän kulmakarvat ärsyttää mua. Todella ylimielisen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuon takia en uskalla alkaa seurustelemaan :/ että mitä jos mies jossain vaiheessa jättää nuoremman naisen vuoksi.
N27
Sinä olet vielä nuori! Älä tukeudu liikaa miehiin, niin pärjäät varmasti elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Sen Dan-äijän kulmakarvat ärsyttää mua. Todella ylimielisen näköinen.
En tiedä onko nyt aiheellista jutella ulkonäöllisistä asioista. Mietin lähinnä tätä tekoa johon Betty päätyi? Hän oli kuin eläin, jota kidutettiin ja lopulta söi kiduttajansa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
7
Vierailija kirjoitti:
Ja kuten aiemmin tuossa taisin jotain mainita, niin Bettyhän oli omistautunut ja hyvä äiti lapsilleen alusta saakka, kunnes mielenterveys petti. Lapsetkin halusivat olla äitinsä kanssa, mutta se kiellettiin, koska heidän isänsä oli maan parhaimpia juristeja ja ehkä vielä parempi narsisti sekä manipuloinnin maailman mestari!
Ystävät jättivät Bettyn, täysin rahaton ja lapset viety, niin en todellakaan ihmettele, että ihminen vaipuu tuollaiseen synkkyyteen. Karman laki kävi tässä toteen, kun Dan menetti lopulta henkensä.
Betty ei ollut rahaton, vaan Dan kustansi eron jälkeenkin Bettyn elämän. Betty itse ajoi ystävät luotaan maanisella käytöksellään, joka oli kaukana normaalista, ystävät eivät jaksaneet Bettyn vuosikausia kestävää itsesäälistä narinaa.
Betty itse myös irtisanoi kaikki lakimiehensä. Hän oli täysin kontrolloimaton.
Todella pelottavaa, että joidenkin mielestä Bettyn käytös oli hyväksyttävää ja normaalia :o toivottavasti oikeasti tuollaiset ihmiset eivät hanki lapsia, jos koko elämä on riippuvainen yhdestä miehestä. Ei ole kaikki palikat ihmisellä paikallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
7
Vierailija kirjoitti:
Betty ei ollut rahaton, vaan Dan kustansi eron jälkeenkin Bettyn elämän. Betty itse ajoi ystävät luotaan maanisella käytöksellään, joka oli kaukana normaalista, ystävät eivät jaksaneet Bettyn vuosikausia kestävää itsesäälistä narinaa.
Betty itse myös irtisanoi kaikki lakimiehensä. Hän oli täysin kontrolloimaton.Todella pelottavaa, että joidenkin mielestä Bettyn käytös oli hyväksyttävää ja normaalia :o toivottavasti oikeasti tuollaiset ihmiset eivät hanki lapsia, jos koko elämä on riippuvainen yhdestä miehestä. Ei ole kaikki palikat ihmisellä paikallaan.
Lukaisepa mitä monet muut naiset ovat mieltä tästä Bettyn casesta. Hänellä on todella paljon kohtalotovereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
7
Vierailija kirjoitti:
Betty itse myös irtisanoi kaikki lakimiehensä. Hän oli täysin kontrolloimaton.Todella pelottavaa, että joidenkin mielestä Bettyn käytös oli hyväksyttävää ja normaalia :o toivottavasti oikeasti tuollaiset ihmiset eivät hanki lapsia, jos koko elämä on riippuvainen yhdestä miehestä. Ei ole kaikki palikat ihmisellä paikallaan.
Lukaisepa mitä monet muut naiset ovat mieltä tästä Bettyn casesta. Hänellä on todella paljon kohtalotovereita.
Kehoitan lukemaan nimenomaan esim. youtube videoiden kommentteja kyseiseen caseen liittyen. Monet naiset ovat avautuneet aiheesta kuinka he ovat olleet narsistisen miehensä otteessa, joka lopulta jätti toisen naisen vuoksi. Eräskin syöpää sairastava nainen muunmuuassa kertoi tarinansa ja ymmärtävän sen raivon, mitä Betty kävi läpi.
https://www.google.fi/amp/s/www.radiotimes.com/news/on-demand/2020-08-1…