Jos pitäisi valita, niin ottaisitteko emännäksi mieluummin sänkypedon, joka ei tekisi mitään kotihommia vai emännän, joka tekisi kaikki koti...
Kumpi?
Kommentit (21)
Seksi tulee aina ykkösenä. Sänkypeto siis. Siivouspalvelut saa ostettua.
Ottaisin tietenkin sellaisen naisen kuka tekisi kaikki kotityöt.
Veisin heti alttarille ja perustaisin suurperheen sellaisen naisen kanssa kuka tekisi kaikki kotityöt+hoitaisi lapset.
Pystyn elämään ilman seksiä ja pystyn elämään ilman naista.
M29
Mies hoitaa lapset ja kodin sekä sen lisäksi on aina valmiina tyydyttämään mun tarpeet huolella, mielellään useamman kerran päivässä.
Mistä tällaisen ihanuuden saisi?
Sellaisen naisen, joka rakastaa minua ja jota minä rakastan. En hae parisuhteessa ensisijaisesti palveluja, vaan tunnesidettä ja kumppanuutta.
Sänkypeto ilman muuta, mutta saisi asua eri osoitteessa, jos ei osaansa kotitöistä hoida.
tottakai kotiihmeen pillua saa kapakki iltoina jo ihan muutenkin liikaa
Vierailija kirjoitti:
tottakai kotiihmeen pillua saa kapakki iltoina jo ihan muutenkin liikaa
...öhö öhö..
Sänkypeto kiitos. Teen jo nyt lähes kaikki kotityöt mutta ilman seksiä, joten se olisi ihanaa vaihtelua
Näistä kahdesta vaihtoehdosta...sänkypeto. Oma arpa ei osunut varsinaisesti kumpaankaan, muuten ok. Eli ei heilu peitto, eikä todellakaan heilu moppi... Taitaa olla vain lapset syynä jatkaa homman pyöritystä.
Pitikö tässä gallupissa jotenkin jännittää äänestystulosta? Tai yllättyä?
-N
Herra kirjoitti:
Näistä kahdesta vaihtoehdosta...sänkypeto. Oma arpa ei osunut varsinaisesti kumpaankaan, muuten ok. Eli ei heilu peitto, eikä todellakaan heilu moppi... Taitaa olla vain lapset syynä jatkaa homman pyöritystä.
Tänne kanssa sattui tyhjä arpa. Alussa heilui vähän enemmän peitto ja kotityöt sujuivat. Nyttemmin ei oikein heilu peitto ja vielä vähemmän kotityöt. Lapset vei ilmeisesti molemmat halut eikä edes tuonut tilalle mitään uuttakaan halua muuta kuin kiukuttelun ja huutamisen potenssin.
Kyllä minä ottaisin mieluummin sen ahkeran kuin seksipedon, jos valita pitäisi. Sama kuin mieluummin panostan hyvään arkeen kuin mahtavaan lomaan. Kotitöitä tehdään ja lapset hoidetaan meillä yhdessä ja seksiäkin on joten ei ole valittamista.
No suurimman osan kotitöistä, sekä pihatöistä (omakotitalo) hoidan minä. Mutta vällyt pölisee kyllä sängyssä, että en valita. Ei hän mikään sohvalla somettava porsas ole. Mutta harrastaa kovasti liikkumista yms. Mikäs sen mukavampaa sitten on, kun raatamisen jälkeen on halukas ja tikissä oleva vaimo valmiina hommiin. Mikä parasta, ei ole lapset (3) vaikuttanut oikeastaan millään tavalla edes ulkoisesti rouvan olemukseen. Melkein vois sanoa, että päinvastoin, peppukin on niin piukeessa kunnossa nykyään, kun silloin joskus kun oltiin 20 vuotiaita. Eli saa ihan vapaasti keskittyä harrastuksiin ja minä siivoilen, ajan nurmikot, kolaan lumet, teen polttopuita....ja ahmin pelkällä katseella hänen jumppailuaan trikoissaan😅
Ai että kumpikohan olisi suhteen pitkäaikaisen onnen kannalta otollisempaa: nainen joka häärää keittiössä ja imurin varressa vuosikymmenet ukon katsoessa hokia, vai nainen joka vuosikymmenet paneskelee himokkaasti sen ukon kanssa? Kuka näitä kysymyksiä oikein keksii??
jälkimmäisen tietysti
sänkypedon saa aina ostettua