Hauskat koivideot Uusi juontaja Roni Bäck
Näin just mainoksen ohjelmasta, eipä tarvi enää totakaan katsoa. Ihan ku ala-asteelainen olis laitettu kommentoimaan noita videoita, noloa!
Kommentit (104)
Roni on pelle, ei naurata, ennemmin yllättää. En katso enää.
Vierailija kirjoitti:
Sampo Marjomaa ei osannut juontaa ollenkaan. Roni back sensijaan osa ainakin YouTube videoilla on puhua yleisölle erittäin taitavasti ja selkeästi. Toivottavasti tekee myös kotivideo ohjelman omalla tutulla tyylillään eikä pyri matkimaan suomen huonointa televisiojuontajaa.
Kirjoitustaidostasi päätellen olet vain ala-astelainen lapsi puolustamassa omaa lemppari youtubettajansa.
Sampo on monitaituri ja juontanut koko ohjelmaa jo yli vuosikymmenen. Jos hän ei olisi ollut hyvä, i ohjelma olisi saanut niin paljon yleisöä.
Vai osaatko selittää, mistä tämä suosio oikein johtuu?
Lyön vetoa, että ainoa perustelusi sille, miksi Roni on parempi, on koska olet katsonut häntä enemmän, kuin Sampoa. Et siis selvästikään tiedä asiasta mtään ja suosittelen, että jatkossa mietit enemmän kuin yhden kerran, milloin kannattaa mitäkin sanoa, ennen kuin nolotat itseäsi netissä.
⭐️ris
Onneksi Sampo ollut taas juontajana, Ronia ei tarvi enää ehottaakaan..ei edes uusintoina, kiitos.
Kammottava narsisti. Minä, minä, minä ja minä. Siis oikeasti, eikö tuo osaa pitää turpaansa kiinni sekuntiakaan. Takaisin sinne YouTubeen ja Sampo takaisin ja heti.