Rumat ihmiset, miten suhtaudutte siihen, että ulkonäköänne kehutaan?
Mietin tätä, kun olen itse ruma. Harvoin niitä kehuja tulee, mutta toisinaan niin käy. En osaa ottaa kehuja vastaan ja joskus jään ihan miettimään, oliko kyse vittuilusta. Veikkaan, että kauniiden ihmisten on paljon helpompi ottaa kehuja vastaan, koska he tietävät niiden olevan totta.
Kommentit (25)
Pitäisi olla ihan semmoinen yleinen kirjoittamaton sääntö, että kenenkään laihtumista ei saisi kommentoida. Ihmiset ei tunnu tajuavan, että laihtumisen silmälle pistäminen tarkoittaa myös sitä, että aikoinaan se lihominenkin on huomioitu ihan samalla tavalla.
Eiköhän jokainen tiedä ihan itse miten paljon painaa, turhaa sitä on muiden kommentoida.
Äiti kehui aikoinaan, mutta nyt viimeiseen viiteen vuoteen ei ole äitikään kehunut.
Vierailija kirjoitti:
Äiti kehui aikoinaan, mutta nyt viimeiseen viiteen vuoteen ei ole äitikään kehunut.
Äiti ei kehunut koskaan. Olenkin miettinyt, entäs jos olenkin tietämättäni kaunis?
Vierailija kirjoitti:
Kauneus on katsojan silmässä.
HV
Mua ei ole kukaan kehunut 26v. Silloin kun olin nuori sain miehiltä kehuja, mutta sitten olen tullut niin rumaksi ja läskiksi ettei edes 2 edellistä aviomiestä ole kehunut ulkonäköä. He ovat vain kehuneet huumorintajua ja luonnetta. Nyt muutamaa vuotta alle 50v en enää ajattele, että koskaan miehen saan.