Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen yksinäinen 3-kymppinen nainen ja mietin, olisiko mahdollista ystävystyä naisen kanssa, jolle on myynyt Tori.fi:ssä jotain?

Vierailija
02.09.2020 |

Tämä nainen vaikutti viestinvaihdon perusteella niin kivalta ihmiseltä. Maksoi nopeasti hänelle lupaamani tuotteen. En tiedä kehtaisinko kysyä minkä ikäinen hän on ja haluaisiko hän tutustua. Asuu samalla paikkakunnallakin kanssani. Onko tällaisen vaihtoehdon pohtiminenkin ns. creepyä?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On creepyä.

Vierailija
2/27 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella creepyä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee sitä.

Vierailija
4/27 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi. Jos joku, jolta oon ostanut jotain laittaisi kuvaamasi viestin menisit estoon alta aikayksikön. On todellakin creepyä!

Vierailija
5/27 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se jossain äärisosiaalisessa kulttuurissa kuten Brasiliassa välttämättä olisi mutta täällä on.

Vierailija
6/27 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan tämä nainen kirjoitti aivan ihanasti, sillä tavalla oikeakielisesti, rivinvaihtoineen ja oli niin ystävällisen ja kohteliaan oloinen. Jotenkin herätti minussa sympatiaa ja suurta arvostusta häntä kohtaan. Sellaista harvemmin on omalle kohdalleni sattunut, kun olen viestitellyt jonkun aiemman ostajaehdokkaan kanssa.

Ap

Vierailija
7/27 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska idea. Olisin iloinen jos joku uusi ihminen haluaisi tutustua.

Vierailija
8/27 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tosiaan tämä nainen kirjoitti aivan ihanasti, sillä tavalla oikeakielisesti, rivinvaihtoineen ja oli niin ystävällisen ja kohteliaan oloinen. Jotenkin herätti minussa sympatiaa ja suurta arvostusta häntä kohtaan. Sellaista harvemmin on omalle kohdalleni sattunut, kun olen viestitellyt jonkun aiemman ostajaehdokkaan kanssa.

Ap

Olet nostanut hänet jalustalle. Ystävyys olisi tippuminen jyrkänteeltä.

Pidä uskosi ihmisiin, älä tee sitä.

Vierailija
9/27 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska idea. Olisin iloinen jos joku uusi ihminen haluaisi tutustua.

Niinkö? Ihana kuulla, mutta moni muu on kanssasi näemmä eri mieltä 😥

Ap

Vierailija
10/27 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tosiaan tämä nainen kirjoitti aivan ihanasti, sillä tavalla oikeakielisesti, rivinvaihtoineen ja oli niin ystävällisen ja kohteliaan oloinen.

Eli tapasit tuossa elämänkoululaisten paskasammiossa (torissa) kerrankin yli 100 äo ihmisen ja suunnilleen ihastuit siihen...

Vierailija
11/27 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torissa on sama juttu kuin koulussa tai harrastuksissa.

En ole siellä etsimässä ihmissuhdetta, älä siis lähesty.

Vierailija
12/27 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan yrittää avata keskustelun uudestaan myymästäsi tuotteesta; tyyliin onko ollut hyvä, huomasitko siinä tämän ominaisuuden  tms.

Mutta jos menet ehdottelemaan jotain kaveruuksia, niin olisi todella creepyä. 

t. toinen yksinäinen nainen

Vierailija
13/27 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatpa suomalaiset jäykkiä ja ahtaita. Anna mennä ja kysy, kiinnostaisiko tavata. Ei siinä mitään ainakaan menetä. Älä usko näitä ahdistuneita vauvapalstalaisia.

Vierailija
14/27 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten suhtautuminen tällaiseen ei yllätä täällä. Suomessa liian moni kärsii yksinäisyydestä ja se aiheuttaa juuri masennusta ja vain lisää ihmisvihaa. On tarkkaan rajattu missä tuntemattomiin "saa" ottaa yhteyttä ystävyys mielessä. Juuri tämän takia monella ei niitä ystäviä ole.

Vierailija
15/27 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin mahdollisena vain jos kaupantekotilanteessa olisitte jääneet juttelemaan ja juttelu olisi tuntunut kivalta ja se olisi ollut jostain puheenaiheesta.

Tosin itse juttelen kyllä noissa tilanteissa iloisesti jos toinen on puhelias enkä silti odota mitään kummempaa.

Vierailija
16/27 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita jotain muita tarvikkeita(?) myyntiin ja odota että hän vastaa. Sitten vain myyt hänelle niin, että tapaatte naamakkain. Jos vaikuttaa edelleenkin kiinnostavalta kysyt ohimennen tapaamisesta vaikkapa kahvin/teen/viinin kera keskustelun merkeissä vaikuttamalta ahdistavalta. Miksei tuo voisi toimia?

Vierailija
17/27 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on myös jotain yhteistä, koska hän tykkää samanlaisista kengistä kuin minä♡

Ystävänä hän saisi minun muita kenkiä ihan ilmaiseksi😊

Ap

Vierailija
18/27 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan esim. ostaa häneltä useampia tavaroita, jos ystävyys siitä etenisi. Jos teillä on sama harrastus niin siitä juttu voi edetä esim. pyytämällä Facebook-kaveriksi tms.

Vierailija
19/27 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita jotain muita tarvikkeita(?) myyntiin ja odota että hän vastaa. Sitten vain myyt hänelle niin, että tapaatte naamakkain. Jos vaikuttaa edelleenkin kiinnostavalta kysyt ohimennen tapaamisesta vaikkapa kahvin/teen/viinin kera keskustelun merkeissä vaikuttamalta ahdistavalta. Miksei tuo voisi toimia?

Siis vaikuttamatta, ei vaikuttamalta. Darn läppärit...

Vierailija
20/27 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tyypistä. Itse oon niin yltiösosiaalinen, että ystävystyn vaikka ja missä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi