Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä yli 40-vuotiaita, joilla omaisuutta on hyvin vähän tai ei ollenkaan, palkka on pieni tai olet työtön ja perintöä ei ole tulossa?

Vierailija
02.09.2020 |

Millaisena koet elämäsi? Mikä harmittaa ja mikä on mukavaa? Stressaako kun ei ole rahaa kovin paljon?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut eivät osaa käyttää rahaa ja hassaavat perintönsä, vaikka sellaisen saisivatkin.

Vierailija
2/17 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressaa tietty, mutta niillä mennään, mitä on. Omat vanhemmat saivat isot perinnöt, mutta menettivät kaiken konkursseissa. Turha niitä on enää itkeä. Jokaisen tulee elää sillä, mitä itsellä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on vähän omaisuutta? Onko asunto paljon omaisuutta?

Vierailija
4/17 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on vähän omaisuutta? Onko asunto paljon omaisuutta?

Kyllä asunto alkaa olla jo paljon omaisuutta, samoin kallis auto. ap

Vierailija
5/17 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stressaa tietty, mutta niillä mennään, mitä on. Omat vanhemmat saivat isot perinnöt, mutta menettivät kaiken konkursseissa. Turha niitä on enää itkeä. Jokaisen tulee elää sillä, mitä itsellä on.

Minkälaista sinun elämäsi on? ap

Vierailija
6/17 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein 40 v. Omaisuudesta en tiedä, koska asuntoni arvoa en osaa sanoa. Jos pikaisesti olisi saatava myytyä, niin omaisuus  - velat olisi noin 20 000 e.

Palkka on keskitasoa.  

Vierailija
7/17 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50vee, en ole perintöjä saanut eikä ole tulossa. Rahaa on jonkin verran, ei stressaa.

Vierailija
8/17 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 32 vuotias. Ammatti on, mutta teen tällä hetkellä sijaisuuksia. Vakityöpaikkaa ei siis ole koskaan ollut. Itselleni onnea tuo oma lapsi <3 Se on suurin onnellisuuden lähde! Mutta myös muut asiat, kuten aamukahvi rauhassa, hyvin haudutettu puuro ja joskus "hyvänä päivänä", kun käyn jossain kalliimmassa liikkeessä ostaan ison karkkipussin, tyyliin Makuuni (jota ei enää ole). 

Vierailija
9/17 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti stressaa ja paljon. Voiko huonommin olla?

Vierailija
10/17 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti stressaa ja paljon. Voiko huonommin olla?

Jos on työkyvytön kaiken päälle niin siinä varmaan alkaa olla aika maksimi monen sietokyvylle? ap

Vierailija
11/17 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli 40 v vastaa,ei omaisuutta,ei säästöjä.iso osa sukulaisia ja perhettä kuollut ei perintöä tullut, eikä ole tulossa. olen osittain työelämässä.osittain sairastelen. ei omaa perhettä.

mun aarre ja varallisuus on hyvät ihmissuhteet!, autan läheisiä ja he minua. lisäksi luotan jumalan apuun.rukoilen lähes koko  ajan ja olekin saanut yli-luonnollista apua esim. työttömyys jäänyt lyhyeksi ,koska pyydän jumalalta apua esim.työn etsinnäs ym.

kivoista harrastuksista saan hieman lisätuloa, sillä sairauksien takia en pysty tekeen 8 tuntia eikä lääkärit auta b-lausunnnos ym.

koen eläneeni silti ihan jännittävää elämää. olen tutustunut mielenkiintoisiin ihmisiin ,käynyt matkoil kotimaas ja ulkomail lapsuuden perhees sain rakkautta ja mul on kivoja ystäviä.

en ole tavoitellut rikastumista vaan enemmän merkityksellisyyttä.

jos rahat loppuu (en usko et saan mitään eläkettä tulevaisuudes) muutan telttaan(on varastos jo) metsään.survivalismi ja prepper meininki on alkanut kiinnostaa....sitäpaitsi mistä sitä tietää koska jeesus noutaa omansa pois maan päältä ehkä on luvas jotain kivaa tulevaisuuudes.....

Vierailija
12/17 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yli 40 v vastaa,ei omaisuutta,ei säästöjä.iso osa sukulaisia ja perhettä kuollut ei perintöä tullut, eikä ole tulossa. olen osittain työelämässä.osittain sairastelen. ei omaa perhettä.

mun aarre ja varallisuus on hyvät ihmissuhteet!, autan läheisiä ja he minua. lisäksi luotan jumalan apuun.rukoilen lähes koko  ajan ja olekin saanut yli-luonnollista apua esim. työttömyys jäänyt lyhyeksi ,koska pyydän jumalalta apua esim.työn etsinnäs ym.

kivoista harrastuksista saan hieman lisätuloa, sillä sairauksien takia en pysty tekeen 8 tuntia eikä lääkärit auta b-lausunnnos ym.

koen eläneeni silti ihan jännittävää elämää. olen tutustunut mielenkiintoisiin ihmisiin ,käynyt matkoil kotimaas ja ulkomail lapsuuden perhees sain rakkautta ja mul on kivoja ystäviä.

en ole tavoitellut rikastumista vaan enemmän merkityksellisyyttä.

jos rahat loppuu (en usko et saan mitään eläkettä tulevaisuudes) muutan telttaan(on varastos jo) metsään.survivalismi ja prepper meininki on alkanut kiinnostaa....sitäpaitsi mistä sitä tietää koska jeesus noutaa omansa pois maan päältä ehkä on luvas jotain kivaa tulevaisuuudes.....

Mitä rukousvastauksia olet saanut? Tarkoitatko, ettet usko saavasi vanhuuseläkettä tulevaisuudessa?

Vierailija
13/17 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 46 v ja tällainen. Olen tyytyväinen elämääni, kun ei minua kiinnosta mikään mitä rahalla saisi. En tykkää matkoista, en kaipaa isompaa asuntoa, en välitä mistään muustakaan mihin tarvisi enemmän rahaa kuin mulla on. Lukea ja tietokoneella pelailla pystyn nytkin, ja ulkoilemaan luonnossa, ja ne on ne asiat joista nautin. 

En koskaan murehdi huomista päivää. Miksi sitä edes murehtia tällaisessa maassa, jossa on yhteiskunnan puolesta turvaverkot niin, ettei ketään jätetä nälkää ja vilua kärsimään vaikka menisi työt tai työkyky alta?

Vierailija
14/17 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole omaisuutta ollenkaan. Polkupyörä taitaa olla kallein omistamani asia. Vuokralla olen asunut yksiössä koko elämäni ja suurimman osan ajasta olen ollut myös työttömänä. Ei tämä tästä myöskään mihinkään enää muutu, kun ikääkin on jo yli 40 vuotta. Tämä on mulle jo niin normaalia, että en osaa ajatella muunlaista elämää. Jos tarkemmin tarkastelisi niin onhan tämä noloa ja säälittävää, mutta se on mitä on. En vaadi mitään ja tulen toimeen vähällä. Välillä jopa saatan tuntea, että on kivaakin, mutta suurin osa ajasta on vain sitä harmaata arkea, jossa mikään ei muutu. Rahan puute ei siis stressaa, mutta olisihan se kiva, jos olisi edes johonkin varaa.

Vierailija
15/17 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen terveydellisistä työtön.

Omaisuutta ei ole.

Minulla on kaikkea mitä tarvitsen ja elämäni on hyvin antoisaa❤️.

N55

Vierailija
16/17 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen olen ja juuri perustamassa omaa yritystä, koska olen kyllästynyt rahanpuutteeseen ja tämän päivän työelämään, joka johtaa lähinnä burn outiin ja onnettomuuteen. Parempi määrätä itse oman elämänsä suunta kun elää toisten pillin mukaan.

Vierailija
17/17 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku kysyi rukousvastauksista.no siis jäin työttömäks. rukoilin ja pyysin et saisin töitä. laitoin työvaatteet valmiiks tuolin nojalle. sitten tuli soitto et tulisinko töihin seuraavana päivänä(keikkatyö) et nopeesti tuli vastaus.

eläkkeestä miksi en usko et saan. no kun kertyy sitä työtuloa sairauden takia vähän. eläkeputket tukitaan, koronal ym voi olla vaikutuksia tulevaisuusdes, maallises mieles.kaikki vaikuttaa epävarmalta. puutarhuritaidot joilla kasvattaa itse ruokaa, kannettava survival materia, voi auttaa jos jokin katastrofi uhkaa. et pystyt itse huolehtiin itsestäs ja perheestä tulee tärkeäksi(nähty jo näis amerikan mellakoista) moni amerikkalainen ostaa isol pihal olevia tontteja ja maatiloja.kun on mennyt korona tilanne huonoksi.ja mellakat tuhoo talon tai asunnon arvon esim.new york. katsokaa youtube

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän