Miehet ymmärtää kohteliaisuuden usein väärin
Ja kiinnostuksen merkkinä.
Siis hymyn, kehun ym.
Kommentit (13)
Mikä sitten on kiinnostuksen merkki?
Vierailija kirjoitti:
Vittuilu.
Montakohan ketjua tästä aiheesta pitää aloittaa?
Muutenkin olisi kiva tietää, miten tämä väärin ymmärrys ilmenee. Vai ymmärrätkö itse vastahymun tai - kohtelaisuuden kiinnostuksen merkkinä?
Vierailija kirjoitti:
Montakohan ketjua tästä aiheesta pitää aloittaa?
Muutenkin olisi kiva tietää, miten tämä väärin ymmärrys ilmenee. Vai ymmärrätkö itse vastahymun tai - kohtelaisuuden kiinnostuksen merkkinä?
Hymyilet kahvihuoneessa hänelle, illalla kotona saat dickpictejä.
"IHAN KAIKKI MAAPALLON 3,5 MILJARDIA MIESTÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
T.uniikki mimosanhiutale, joka on oma yksilönsä
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan ap:n ison egon ympärillä pyörivät.
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa tästä on tehty myös tutkimusta. Miehen kannattaa evolutiivisesta näkökulmasta katsottuna olla mieluummin liian toiveikas ja optimistinen kuin jättää välistä mahdollinen pariutumistilaisuus. Siksi miehet tulkitsevat naisia helpommin tavallisen kohteliaisuuden kiinnostuksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa tästä on tehty myös tutkimusta. Miehen kannattaa evolutiivisesta näkökulmasta katsottuna olla mieluummin liian toiveikas ja optimistinen kuin jättää välistä mahdollinen pariutumistilaisuus. Siksi miehet tulkitsevat naisia helpommin tavallisen kohteliaisuuden kiinnostuksena.
Niin ja kohteliaat ja mukavat naiset taas törmäävät ilmiöön erityisesti, koska miehet ovat tottuneet välinpitämättömien tai töykeiden naisten puisevaan reagointiin, jolloin mukava käytös poikkeaa normista ja mies luulee olevansa toiselle jotain erityistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja kohteliaat ja mukavat naiset taas törmäävät ilmiöön erityisesti, koska miehet ovat tottuneet välinpitämättömien tai töykeiden naisten puisevaan reagointiin, jolloin mukava käytös poikkeaa normista ja mies luulee olevansa toiselle jotain erityistä.
Ninpä. Eli olisi kaikille parempaa, että ruvetaan kaikki transuiksi. Tai pingviineiksi.
Samat naiset valittavat kun mies ei huomaa naisen lähettämiä "selviä merkkejä" kiinnostuksesta. Naisillahan on aina se takaportti väittää etten mä mitään vihjaillut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vittuilu.
Tämä.
Ai saakeli, olin tuossa joku aika takaperin tekemisissä kahden naispuolisen tuttavan kanssa ja he vittuilivat minulle ankarasti suurinpiirtein kaikesta mitä sanoin. En tajunnut...
Miehet ovat niin huomionnälkäisiä, että tavallinen ystävällisyyden osoituskin tulkitaan kiinnostuksena.