Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko suhteita verrata keskenään?

Vierailija
04.10.2013 |

Minua vaivaa suunnattomasti, kun kysyin mieheltäni, että kumpaa on rakastanut enemmän minua vai ex-vaimoaan, mies ei vastaa vaan vetoaa siihen, että suhteita ei voi vertailla keskenään.

Minulle esitettäessä kysymys olisi helppo. Minä en ole rakastanut ketään niin kuin miestäni. Tämä aihe on vain sellainen, ettei ainakaan nosta tunteita vaan tulee sellainen keskinkertainen olo ja minun mielestäni suhteessa pitäisi tuntea itsensä ainutlaatuiseksi ja tärkeämmäksi kuin mikään muu.

Mitä mieltä olette? Pystyttekö itse vertaamaan suhteita keskenään?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi? Mä en halua ainakaan verrata. Nyt on nyt.

Vierailija
2/14 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun ukko jos vastaisi, ettei tiedä onko exää rakastanut enemmän kuin mua, niin saisi kengän kuvan persiisiin..... ja nopeasti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota huomioon, että miehen ja naisen käsitys ja kokemus rakkaudesta on hyvin erilainen. Miehet on muutenkin paljon enemmän järkiolentoja kun taas naiset velloo niissä tunteissa.

Minusta tuollainen kysymys on todella epäreilu, ei siihen ole oikeaa vastausta. Ennen oli ennen ja nyt on nyt. Nyt hän rakastaa sinua enemmän kuin exäänsä ja sen tähden on sinun kanssasi, sen pitäisi sinulle riittää. Lakkaa siis vertailemasta itseäsi hänen exäänsä, exät on exiä syystä.

Vierailija
4/14 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tuohonkin vaikuttaa se, että onko edellisessä suhteessa ollut se jättäjä vai jätetty.

Vierailija
5/14 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vastaa. Jättäjä oli mieheni ja jätti minun takiani. Oli 8vuotta jo elänyt kuin sinkkkumies ja asiat kuten seksi ja läheisyys oli pakkopullaa tämän ex-vaimon kanssa, mutta ex oli hyvä äiti lapsille ja kodinhoitaja.

Vierailija
6/14 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 08:58"]

Kai tuohonkin vaikuttaa se, että onko edellisessä suhteessa ollut se jättäjä vai jätetty.

[/quote]

Tuskin vaikuttaa itse olen saanut saman vastauksen aiheeseen, tosin en kysynyt asiaa mutta se tuli puheeksi. Mies totesi ettei suhteita voi verrata keskenään ja hän oli nimenomaan edellisessä suhteessa se joka jätti. 

Mielestäni kahta ihmistä ei voi verrata keskenään, kaikilla on hyvät ja huonot puolet ja siitähän tässä on kyse, että pitäisi vertailla kahta eri ihmistä keskenään. Mielestäni ap:n mies suhtautui asiaan aikuisen järkevästi.

Vierailija
7/14 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erimieltä, eikö yleensä vaihdeta parempaan?? Jos miehesi kaipaakin exäänsä? Moni tekee virheen, kun hetken mielijohteesta erotaan pitkästä suhteesta ja jätetään se kaikkein rakkain. Sitten huomataan, että ei se ruoho ole vihreämpää.

Vierailija
8/14 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 09:02"]

Ap vastaa. Jättäjä oli mieheni ja jätti minun takiani. Oli 8vuotta jo elänyt kuin sinkkkumies ja asiat kuten seksi ja läheisyys oli pakkopullaa tämän ex-vaimon kanssa, mutta ex oli hyvä äiti lapsille ja kodinhoitaja.

[/quote]

LOL! Tosi uskottavaa, että seksi pakkopullaa jonkun kanssa miehelle... :P

Läheisyys ehkä muuten, jos parisuhteessa ongelmia. Kuinka kauan olette seurustelleet? Sekin vaikuttaa asiaan. Jos teillä on lyhyempi suhde, niin voi olla että hänellä on tunteita vielä exää kohtaan.

Vierailija
9/14 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on?! Hän on nyt sinun kanssasi, eikä exän kanssa?

Lapsellinen kysymys

Vierailija
10/14 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia alituinen parin vaihtaminen onkin niin naurettavaa. Ihminen rakastaa elämässään yleensä vain yhtä ihmistä ns. kunnolla ja koko sydämestään ja yleensä tämä ihminen on se ensirakkaus. Sanokaa mitä sanotte, mutta tämä on totuus.

Vierailija
11/14 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että jos ensirakkauden kanssa ei natsaa, niin oopa loppuelämäsi yksin?

[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 14:13"]

Tämän takia alituinen parin vaihtaminen onkin niin naurettavaa. Ihminen rakastaa elämässään yleensä vain yhtä ihmistä ns. kunnolla ja koko sydämestään ja yleensä tämä ihminen on se ensirakkaus. Sanokaa mitä sanotte, mutta tämä on totuus.

[/quote]

Vierailija
12/14 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suhteita ja ihmisiä voi verrata keskenään. miehesi suhtautuu kypsästi asiaan, sinä et. miksi olet epävarma?

Vierailija
13/14 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suhteita ja ihmisiä voi verrata keskenään. miehesi suhtautuu kypsästi asiaan, sinä et. miksi olet epävarma?

Vierailija
14/14 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 11 on ihan väärässä. yhden elämän aikana voi oikeasti rakastua monta kertaa ja joka kerta enempi. pystyyn kuollut elämä tuollainen nro 11 kuvailema.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä