Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on hirveä määrä vauvojen retrokampetta. Mitään arvoa?

Vierailija
03.10.2013 |

Ei siis mitään uusretroa vaan 60-70-80 -lukujen kampetta. Mitä noilla tekisi, ei ole tilaa säilyttää.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei ne enää näytä oikein missään menevän, mulla on kanssa 50-70 luvun kampetta vaikka kuinka paljon. Aikasemmin me nivät hyvin mutta enää ei näytä kiinnostavan. Äskettäin vein kirpprille hyväkuntoisia ja värikkäitä joista joskus maksettiin hyvin, nyt ei menny kahdella eurollakaan, jotain meni eurolla.

Vierailija
2/6 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt hei käsitteet haltuun! Retro tarkoittaa uustuotantoa. Oikeasti vanha on vintagea (80-lukun nyt on vähän siinä ja siinä) tai sitten vaan rehellisesti vanhaa. Se kelpaako ne kenellekään, riippuu laadusta, kunnosta, merkistä, hinnasta... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutikseen kuitenkin varmaan kannattaa laittaa mieluummin retro sanalla näitä kamppeita. Voihan siellä vintagenkin toki mainita mutta yleensä kuitenkin retron alla taitavat huutiksessa kulkea ja sanon nyt tämän sillä kokemuksella, että olen aika monta kertaa etsinyt kummallakin hakusanalla lasten ja joskus aikuistenkin vanhoja vaatteita huutiksesta.

Käytännössä erottelua esim. huutiksessa on myös siinä että uustuotantoa, joka retrohtaa sanotaan uusretroksi ja retro on sitten oikeasti vanhaa mutta tätäkin on nykyään musta huutiksessa vähemmän.

Aion käydä huutiksessa katsomassa josko sinne tulisi joku kiva uusi vintage/retrokohde...

ketjun 4

Vierailija
4/6 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy kirpparilla! Eivät ole enää niin kovassa huudossa kuin jokunen vuosi sitten, mutta eiköhän niille omat faninsa löydy.

Vierailija
5/6 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisikohan noita myydä missään "pakettina"? Ap

Vierailija
6/6 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esimerkiksi huutiksessa voit hyvin myydä pakettina niitä. Mun esikoinen syntyi 2009 silloin olivat kalliita siellä. Nyt niistä on ilmeisesti enin hohto mennyt eivätkä näytä kovin hyvin enää tekevän kauppaansa kun olen joitakin ostanut pian syntyvälle kuopukselle. Jos myyt sopuhintaan niin voit kuitenkin hyvinkin saada kaupaksi. Mä ainakin rakastan niitä vanhoja 70-luvun potkareita ja muita vermeitä ja hankinkin jos kohtuuhintaisia on tarjolla mutta mitään älyttömiä hintoja en sellaisista maksa. Vallankin kun meillä on vauvanvaatteita jo muutenkin liikaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän