Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko muilla allergikoilla ollut tämä kesä vaikea?

Vierailija
18.07.2006 |

Tiedustelen vain siksi kun itsellä on ollut juhannuksesta lähtien elo yhtä tuskaa :(. Mitkään apteekin lääkkeet ei auta, melkein kaikki käyty läpi.

Aivastelen kokoajan , silmät kutiaa ja punoittaa. Ihoon nousi myös pahimpina päivinä kutiavia näppyjä. Toissa yönä iski myös hengenahdistus (jota ei ole ollut kymmeneen vuoteen). APUA!

Miten muilla? :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä lääkärissä jos ei ole. Jospa saisit jotain vahvempia lääkkeitä. Mä olen pärjännyt tänä kesänä kesä-heinäkuun ilman lääkitystä. Toukokuussa vedin koivun siitepölyn aikaan siitäkin edestä nappia naamaan.

Vierailija
2/6 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

torstaina menen lääkäriin. Toivottavasti löytyy lääke joka auttaa...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka kyllä auttaa päivän kun aamulla ottaa, mutta kun aamulla herää, on olo ihan kamala. Nenä vuotaa, silmät vuotaa ja on turvoksissa, ääni häviää ja muutenkin todella kurja olo.

Vierailija
4/6 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on allergikko. Aiemmin siitepölyt aiheuttaneet lieviä oireita, nyt hyvin vaikea kesä ollut. Huipentuu tähän pujon kukintaan...

Vierailija
5/6 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla alkaa joka kesä tää nenän kutiaminen yms juhannukselta. Lääkäri määräsi nasonex (?) nenäsumutetta, auttanut tosi hyvin. Lisäksi lääkkeitä, niin pärjää päivän. aamut pahimpia. Tuo suihke on hyvä, tarvii kerran päivässä vaan laittaa kumpaankin sieraimeen. tehokas lääke.

Vierailija
6/6 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi kyllä auttavat