Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nännien ympärillä kasvaa karvoja

Vierailija
03.10.2013 |

Mustia ja senttien pituisia jos en niitä nypi. Onko teillä muilla?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepulis. Hormonikarvoja. Poistan niitä aina suihkussa käydessä.

Vierailija
2/12 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvikarvaa pukkaa, lämpötila on laskemassa. Pinsettien kanssa elelen, mies luulee etten kasva karvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös karvarinta.

Vierailija
4/12 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin kasvaa. Kaikilla.

Vierailija
5/12 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvaa kasvaa! Eka karva alkoi kasvaa jo teini-iässä.

Vierailija
6/12 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut jojo-painostani että kun painoindeksi huutaa laihduttamaan takaisin normaaliin painoon niin minulla kasvaa karvoja mm. leuassa ja nenässä on sellaiset jotka aktivoituu ja kun laihdun niin ne karvat ei enää kasva.

Vierailija
7/12 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toi ihan normaalia?

Eihän oikeilla naisilla ny sentään karvoja rinnoissa kasva!!!!

Vierailija
8/12 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin kasvaa, nypi pois!

Vierailija
9/12 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 14:49"]

Olen huomannut jojo-painostani että kun painoindeksi huutaa laihduttamaan takaisin normaaliin painoon niin minulla kasvaa karvoja mm. leuassa ja nenässä on sellaiset jotka aktivoituu ja kun laihdun niin ne karvat ei enää kasva.

[/quote]

Tätä olenkin miettinyt.. Aina minulla on karvat kasvanut, mutta nykyään ihan kamalan nopeasti paksua sänkee pukkaa. Ajattelin että voisiko johtua siitä (myös) kun paino lipsahti BMI 26. Nyt asiaan tulee muutos, niin tietenkin toiveissanikin olisi että myös helpottaisi karvan kasvukin taas...

Niin ja KYLLÄ niitä on myös nännin ympärillä.

Vierailija
10/12 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli pitkään vain yksi tollanen karva, pari vuotta sitten tuli toinen siihen saman rinnan puolelle. Pari viikkoa sitten huomasin kolmannen karvan, ja taas samalla puolella! Esittelin niitä miehelle ja se ei oikein innostunut. Anyway, nyppäsin pois.

Vierailija
11/12 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös. Mustia ja kasvaisivat muutaman sentin mittaisiksi, jos en nyppisi pinseteillä pois. Mä nyt saan olla sheivaamassa ja nyppimässä vaikka mitä karvoja: sääret, kainalot, bikiniraja, kulmat, nännit, "viikset", "parta"... Minulla on suht tummat karvat käsivarsissakin, mutta ne sentään annan olla. Ne eivät ole koskaan häirinneet minua.

Vierailija
12/12 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvaa joo, nypin pinseteillä. Nyt raskaana mustia karvoja kasvaa myös mahassa. Niitä en aja enkä nypi. Muutun varmaan karhuksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan