Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua tarjolla

Vierailija
02.10.2013 |

morjesta!

Lojuuko nurkissasi tauluja jotka eivät jostain syystä ole päätyneet vielä seinälle, tuottaako kattolampun asennus ylimääräistä ressiä?
Tahtoisitko kenties, että joku muu haravoisi pihasi, kasaisi ikean kalusteesi, siirtelisi huonekalusi tai yksinkertaisesti vain auttaisi niissä askareissa jotka eivät sinulta ota luonnistuakseen? 
Talvi tulossa ja autoon pitäisi vaihtaa nastarenkaat alle, nou hätä!
Polkupyörän kunnostus ja talviteloille laittaminen on myös asia, joka kannattaa hoitaa huolella jotta keväällä säästää aikaa ja rahaa.
Auto ja siihen peräkärry löytyy myös, jos pieniä kuljetuksia on tiedossa
Tökkiikö netti tai hidasteleeko tietokoneesi? Älä soita kalliiseen IT-tukeen vaan minulle, tietotekniikkakaan ei ole minulle vieras käsite.

Olen kolmekymppinen, rehellinen suomalainen mies Jyväskylästä, jonka käsissä pysyy niin vasara, ruuvimeisseli, lapio kuin haravakin. 
Pienet ja vähän isommatkin kodinaskareet eivät tuota minulle harmaita hiuksia :)

Jos koet että tarvitset apua kodinaskareisiin tai ongelmiin niin sisällä kuin ulkona, ethän epäröi soittaa ja kysäistä apua.

Mieluiten toimin Jyväskylässä ja sen lähiympäristössä sopimuksen mukaan (n.35km)

Numero, josta minua voi tavoitella on: 0449547431 
Sähköpostiin voit laittaa myös viestiä : perfectfinnish@gmail.com
T:Mika

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme