Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PAlkkasin itselleni PT:n ja ravintoneuvojan ja huomenna

Vierailija
02.10.2013 |

alkaa puolen vuoden kestävä elämäntapamuutos, jossa tarkoitus tiputtaa 10kg ja päästä parempaan kuntoon. Lähtöpaino 70kg ja pituutta 168cm. Lihasta on kehonkoostumusmittauksen mukaan normaalia enemmän mutta rasvaprosenttikin on 30 :( Tästä se lähtee!! Tarkoitus on saada salitreeneistä ja muusta liikunnasta vuosien tauon jälkeen taas osa elämää ja ruokailut fiksummiksi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Sä pystyt siihen!

Vierailija
2/4 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, pakko pystyä! Näin itseni taannoin videoneuvottelussa televisiosta ja järkytyin. Katsoin ensin että kuka lihava nainen siellä huitoo kunnes tajusin että se olen minä itse. Työssäni olen paljon esillä ja tämä jotenkin pysäytti: en ole pitänyt itseäni pahemmin lihoneena ennen tuota tilannetta.

t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 18:33"]

Kiitos, pakko pystyä! Näin itseni taannoin videoneuvottelussa televisiosta ja järkytyin. Katsoin ensin että kuka lihava nainen siellä huitoo kunnes tajusin että se olen minä itse. Työssäni olen paljon esillä ja tämä jotenkin pysäytti: en ole pitänyt itseäni pahemmin lihoneena ennen tuota tilannetta.

t.ap

[/quote]

Joo, toi on kamala fiilis. Video paljastaa karmean totuuden...

Älä pelkää, äläkä ahdistu uudesta alusta, vaan NAUTI matkanteosta :) Sä löydät itsesi ihan uudella tavalla. 

-2

Vierailija
4/4 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 18:37"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 18:33"]

t.ap

[/quote]

Joo, toi on kamala fiilis. Video paljastaa karmean totuuden...

Älä pelkää, äläkä ahdistu uudesta alusta, vaan NAUTI matkanteosta :) Sä löydät itsesi ihan uudella tavalla. 

-2

[/quote]

Haluankin löytää! Kiitos kauniista sanoistasi, lämmittää mieltä :) En odota homman olevan helppoa mutta tykkään treenaamisesta, ruokapuoli taas sitten on se missä tulee olemaan vaikeampaa.

Haluan olla energisempi, iloisempi, vähemmän nuupahtanut, parempikuntoinen ja halukkaampikin ;) Haluan näyttää muulta kuin nelikymppiseltä matamilta :D Kilpirauhasen vajaatoiminta löytyy mutta katsotaan aiheuttaako se ongelmia

t.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme