Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

selventäkää poikien leikkimistä kiitos!

Vierailija
02.10.2013 |

Voisko joku monen pojan omaava tms selittää seuraavan. Poikani aloitti koulun ja on leikkinyt jahtaajaa muiden poikien kanssa, 2-4 pojan kanssa. Ongelma? on se että poikani on aina automaattisesti jahtaaja eikä joku muu. Onko tässä joku asetelma että poikani on ns yksin vastaan muut? Jos menevät leikkimään niin on sanomattakin selvää että poikani jahtaa muita.Onko normaalia vai onko tässä kaksi leiriä? Kiitos avusta!!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh, jahtaajaa, en ole sellaisesta leikistä kuullut. Menevätkö toiset pojat siis karkuun ja poikasi ottaa heitä kiinni vai kuinka sitä pelataan?

Vierailija
2/13 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

juurikin sillä tyylillä ja huolestuin kuulemastani leikistä kun jahtaaja ei vaihdu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa indikoida taipumusta psykopaattisuuteen.

Vierailija
4/13 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuossa mitään.

Kunhan poikasi vaan ymmärtää sitten lopettaa sen pikkupoikien jahtaamisen muutaman vuoden sisään...

Vierailija
5/13 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jahtaaja kuuluu tietenkin vaihtua, kun joku saadaan kiinni. Pojan kannattaa myös sanoa, et en ole ekana jahtaaja.So simple!

Vierailija
6/13 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan siinä olla takana jotain ilkeää, jos tosiaan koko leikin luonne on vaan se että muut juoksee yhtä karkuun kerrasta toiseen. Pääasia kai on, miten poika itse kokee tilanteen ja onko leikki hänelle mielekäs tuolla asetelmalla. Toivooko hän että roolit vaihtuisi jne.

Vierailija
7/13 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ovat luokkakavereita ja sanoin pojalleni että ehdottaa nyt että joku muukin on jahtaaja välillä, poikani oma idea ei ole olla automaattisesti leikissä jahtaajana.

Vierailija
8/13 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee mieleen kun poikasina yksi hieman yksinkertaisempi poika jahtasi aina muita. Ihan normaalissa koulussa normiluokalla hän kuitenkin oli ainakin ala-asteella.

Se oli hänen tapansa kuulua porukkaan ja osallistua leikkiin.

Vierailija
9/13 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko yrittää tutustua toisiin poikiin ja seurata vähän niiden touhuja. Pyydä poikaasi vaikka kutsumaan kaverit kylään ja järjestä pojille jotain hauskaa tekemistä. Meidän hieman erilaista poikaa kiusattiin mutta se loppui juuri näillä keinoin.

Vierailija
10/13 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vetää aina lyhimmän tikun,tai sitten jotain yhtä ja samaa höynäytetään.

Vierailija
11/13 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan saman leikin lapsuudestani. Minä olin jahtaaja...Ja myös kiusattu ja syrjitty. Oikeastaan se ei ollut edes leikkiä. Yritin vain päästä mukaan porukkaan, jolloin muut nauroivat ja lähtivät minua pakoon. Lähdin perään ja nauru yltyi entisestään.. Ajattelin sitten itse tehdä siitä leikin ja jahtasin ja jahtasin lisää. Itse muka nauroin myös, vaikka oikeasti se "leikki" tuntui pahalta. En kyllä tainnut kovin monesti sitä harrastaa....  Luulen, että AP:n pojan tapauksessa on myös kyseessä samankaltainen asetelma, vaikkei suinkaan identtinen..

t. Edelleen syrjäytynyt ja hyljeksitty 25v

Vierailija
12/13 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko tuota verrata siihen, kuinka tytöillä aina se tietty tyttö laitetaan pyörittämään hyppynarua ja muut saa aina hyppiä. Tämä pyörittäjä pääsee kyllä pyytämällä mukaan hyppimään, mutta passitetaan heti takaisin narun päähän kun tekee virheen, muilla homma toki ei toimi näin.

Vierailija
13/13 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista, huolestuttavalta kuulostaa:( eskarissa aina riitti kavereita ja nyt on tilanne yhtäkkiä tämä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi