Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Blogit, mitä kiinnostavaa?

Vierailija
02.10.2013 |

Tajuaisin jos bloggaaja tuttu. Mutta että randomien blogit kiinnostaa? Siis miksi? Olen käynyt tutustumassa näiden suosituimpien blogeihin enkä vaan voi ymmärtää : / valaiskaa vähän.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin. Ei kiinnosta.

Vierailija
2/3 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, blogejahan on erilaisia. Nämä suositut ovat lähes järjestään muotiblogeja, mutta se on vain yksi blogityyppi. Itse luen ruokablogeja joista saa hyviä reseptejä. Välillä selaan sisustus- tai harrasteblogeja. Paria blogia luen siksi että blogaaja elää hyvin erilaista elämää kuin itse elän. On kivaa lukea arjesta joka on hyvin erilaista kuin se mihin pääsee normaalikuvioissa tutustumaan.

Blogimaailmassa on paljon muutakin kuin Blogilistan kymmenen kärki. En minäkään tajua miksi juuri muotiblogit ovat niin suosittuja tai miksi monella korkeatasoisella blogilla on suhteellisen vähän seuraajia. Niin se kuitenkin menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogithan on kuin usein päivittyviä nettilehtien ja päiväkirjojen sekoituksia ja hyvin rakennettua blogia seuraa mielellään. Samalla logiikalla voisi kysyä, että miksi joku lukee naisten- tai sisustuslehtiä. On niin paljon muitakin blogeja kuin pinnalla olevat tyyli- ja lifestyleblogit. Esim. käsityöblogeista saa ideoita omiin käsitöihin ja muiden valmiita töitä katselee mielellään. Hyvistä ulkosuomalaisblogeista saa kuvan siitä, millaista on arki muualla ja se kiinnostaa, kun itsekin bloggaa ulkomailta. Olen myös poiminut hyviä reseptejä blogeista. Bloggailu on mukava harrastus ja siinä voi kehitellä taitojaan kirjoittajana, valokuvaajana, html-koodiosaamisessa jne. Muiden bloggaajien ratkaisut näiden suhteen kiinnostavat, jos sattuu itsekin bloggaamaan.

Ihmisiä kiinnostaa myös jonkun tietyn tyypin ympärillä pyörivät blogit, joita nämä listojen kärjessä olevat blogit usein ovat. Mungollakin on valtavasti seuraajia, sillä tuollainen elämäntyyli vetoaa etenkin nuorempiin lukijoihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme