Voi miten hyvä erikoislääkäri oli Meilahdessa
Hän ei tuijottanut vain omaa erikoisalaansa vaan sain kertoa kaikki vaivani ja kuvauksissa ym tutkimuksissa ei kitsasteltu. Ajatella, että kaikki tämä maksaa vain reilu 40€
Kommentit (6)
Se on totta, että Suomessa yhteiskunta maksaa hoidon, ja hyvä niin, ei ole hinnasta kiinni hoidattaa itseään.
Sinähän sait taannoin vauvan, kävitkö yksityisellä puolella synnyttämässä? Olen blogisi perusteella ymmärtänyt, että teillä ei ole rahasta puutetta.
Vierailija kirjoitti:
Se on totta, että Suomessa yhteiskunta maksaa hoidon, ja hyvä niin, ei ole hinnasta kiinni hoidattaa itseään.
Sinähän sait taannoin vauvan, kävitkö yksityisellä puolella synnyttämässä? Olen blogisi perusteella ymmärtänyt, että teillä ei ole rahasta puutetta.
Mielikuvitusvauvat ja synnytykset eivät maksa mitään.
Minä näin Punaisen talon bloggaajan Porvoossa. Tunnistin Happy Socks- sukista
Vierailija kirjoitti:
Yksityisenä synnytin. Silti minä en saanut parempi kohtelua kuin julkisen puolen synnyttäjät. 🤬🤬🤬
Vierailija kirjoitti:
Minä näin Punaisen talon bloggaajan Porvoossa. Tunnistin Happy Socks- sukista
Mun sukat ei ole päällepäin nähtävissä. Varret jää lahkeiden sisään.
Verovaroista se loppu maksetaan. Todelliset kulut noidenkin turhien tutkimusten jälkeen veronmaksajille on jopa kymppitonneja.
https://www.lily.fi/blogit/punaisen-talon-varjossa/