Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi miten hyvä erikoislääkäri oli Meilahdessa

Vierailija
01.09.2020 |

Hän ei tuijottanut vain omaa erikoisalaansa vaan sain kertoa kaikki vaivani ja kuvauksissa ym tutkimuksissa ei kitsasteltu. Ajatella, että kaikki tämä maksaa vain reilu 40€

Kommentit (6)

1/6 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verovaroista se loppu maksetaan. Todelliset kulut noidenkin turhien tutkimusten jälkeen veronmaksajille on jopa kymppitonneja.

Vierailija
2/6 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on totta, että Suomessa yhteiskunta maksaa hoidon, ja hyvä niin, ei ole hinnasta kiinni hoidattaa itseään.

Sinähän sait taannoin vauvan, kävitkö yksityisellä puolella synnyttämässä? Olen blogisi perusteella ymmärtänyt, että teillä ei ole rahasta puutetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on totta, että Suomessa yhteiskunta maksaa hoidon, ja hyvä niin, ei ole hinnasta kiinni hoidattaa itseään.

Sinähän sait taannoin vauvan, kävitkö yksityisellä puolella synnyttämässä? Olen blogisi perusteella ymmärtänyt, että teillä ei ole rahasta puutetta.

Mielikuvitusvauvat ja synnytykset eivät maksa mitään.

Vierailija
4/6 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näin Punaisen talon bloggaajan Porvoossa. Tunnistin Happy Socks- sukista

5/6 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksityisenä synnytin. Silti minä en saanut parempi kohtelua kuin julkisen puolen synnyttäjät. 🤬🤬🤬

6/6 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä näin Punaisen talon bloggaajan Porvoossa. Tunnistin Happy Socks- sukista

Mun sukat ei ole päällepäin nähtävissä. Varret jää lahkeiden sisään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi