Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erosin miehestäni siivoushulluuden takia!

Vierailija
01.10.2013 |

En kestä enää. Mieheni on pakko-oireinen siivoaja ja pöpökammoinen. Hän on myös kontrollifriikki, eikä voi keskustella mistään avoimesti. Elämä on pelkkää jynssäystä, siivousta ja siivouksen suunnittelua. Olisi ollut kiva joskus istua illalla sohvalla ja jutella syvällisiä, mutta mieheni halusi listata seuraavan päivän siivouksista ja järjestettävistä asioista.

Sääli. Alussa hän oli hyvä mies, mutta menetin hänet pakko-oireille. Lapsetkin tulevat hulluksi. Askartelu, piirtäminen ja kaikki luova leikki kiellettiin.

Surullista, mutta totta. Nytpähän saa pestä autonsa vaikka aamuin JA illoin, kun vaimo ja lapset eivät ole tiellä. Tiedättekö miltä tuntuu kun mies valitsee seksin sijaan imuroinnin?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen vaihtoehto erolle on terapia. Saatko ukkosi terapiaan? Jos se ei toimi, sitten voit huoletta ottaa eron. Aikalisä?

Pakko-oireiset usein reagoi hyvin terapiaan!

Vierailija
2/10 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 19:48"]

Toinen vaihtoehto erolle on terapia. Saatko ukkosi terapiaan? Jos se ei toimi, sitten voit huoletta ottaa eron. Aikalisä?

Pakko-oireiset usein reagoi hyvin terapiaan!

[/quote]

Ensin ap:n pitäisi kuitenkin saada mies suostumaan sinne terapiaan. Aika tavallista on, ettei mt-potilas tunne itseään sairaaksi. Näin arvelen myös ap:n miehen laidan olevan. Hänhän tuntuu suorastaan hekumoivan seuraavia siivouskohteita suunnitellessaan. (Näin annoin itselleni luvan lukea ap:n aloituksen.)

Toisinaan pakko-oireisen pitää ajaa itsensä niin piippuun, että hän tajuaa itsekin olevansa sairautensa vanki. Ehkä sitten hän on valmis terapiaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi luoja, miten me ollaan erilaisia. Siivoaako se mies siis yksinään, vai pitääkö Ap:nkin osallistua siihen? Meillä ei ole lapsia, ja en ole seksistä kiinnostunut. Olisin ikionnellinen, jos mies siivoaisi täällä vaikka ihan hullun lailla. Mutta kun hän vai sotkee ja mitään ei jaksa eikä välitä sotkuistaan. Jospa mä saisin vain käydä töissä, ja mies hoitaisi siivoukset, ahh sitä autuutta ;)

Vierailija
4/10 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne sä laitoit exmiehesi? Mun "mies" on täysi vastakohta ja voisin kokeilla tuota toista ääripäätä. Tää kun antaisi koko perheen hukkua paskaraitoihinsa ja muuhun moskaan. Oltais varmaan kuoltu jo koleraan, jos en itse hoitaisi täällä kaikkea.

Vierailija
5/10 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko terapiaan. Mistä tuo johtuu?

Vierailija
6/10 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

X-mieheni odottaa, että pääsee muuttamaan uuteen kotiinsa. Saat sen numero 8, mutta muista, sullakaan ei tule olemaan omassa kodissasi hetken rauhaa. Älä kuvittelekaan, että kokkaat ilman toisen sotkukommentteja tai syöt rauhassa loppuun tai istut edes minuutin perseelläsi ja vaan nautit. Koko ajan toinen joko tohottaa rätin ja imurin kanssa tai edes istuu vieressäsi ja luettelee asioita, jotka on tehtävä mahdollisimman pian tai lapsenne saavat jonkun kuolemantaudin, jonka helposti saakin jos ei pese kakkoja välittömästi toimituksen jälkeen pöntöstä.

Ja kun joskus sitä kikkeliä saa, ensin siivotaan koti, että voi rauhoittua asiaan, eikä tekemättömät työt vaivaa, sitten vähän lämmitellään ja kun ollaan sovittu aktista, keskeytetään se siksi aikaa kun vuorotellen käydään kunnolla suihkussa ja laitetaan deodoranttia ja ajellaan partaa, sitten akti ja välittömästi kun akti on päättynyt, suorastaan juostaan taas suihkuun vuorotellen, ettei vaan hikeä tai limoja valu sänkyyn tai minnekään.

Vie vähän fiikikset. Mitenköhän me ollaan saatu kaksi lasta aikaiseksi?

ap

P.s. Heti kun ukko on muuttanut, me pidetään lettukestit, eikä lakaista lattiaa heti saati kärrätä kippoja tiskikoneeseen vaan jätetään ne pöydälle!!!

Vierailija
7/10 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaisin minäkin! Tosi raskaalta kuulostaa. Ei hetken rauhas..

Vierailija
8/10 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies siivoaa yksinään tai pakottaa meidät osallistumaan. Hän kulkee ympäri asuntoa rätin ja pikkuimurin kanssa ja nipottaa tavaroista. Perjantai-iltaisin kun olen kuoleman väsynyt, hän alkaa luettelemaan mitä kaikkea lauantai-aamulla pitää siivota ja tehdä. Auto pitää imuroida ja pestä aina. Jos jompikumpi lapsista sotkee, askartelee, kaataa juomaa, jättää kakan jälkeen vessanpesemättä, mies hyökkää paikalle rätti ojossa ja valmiina siivoamaan ja jäkättämään.

Jos minä jätän tavaroita pitkin poikin, hän pyytää minua välittömästi siivoamaan jälkeni tai hän tulee itse ja nakkelee niskojaan ja siivoaa jälkeni. Jos en imuroi kunnolla, mies ottaa imurin jälkeeni ja imuroi koko asunnon uudestaan. Perjantaista sunnuntaihin hänen elämänsä on pelkkää siivoamista. Arkena hän ei ihan koko ajan jaksa.

Hotellivierailut on oma lukunsa. Hän aloittaa aina siivoamalla huonetta ja jynssäämällä vessaa. Kaikki tekstiilit on heitettävä kasaan, joita ei pestä joka kerta kuten mm. päiväpeitot ja tyynyt. Vessanpönttö on tarkastettava, kuten myös suihkukoppi. Kerran hotellihuoneessa ei ollut vessaharjaa ja miehellä meinasi pää räjähtää, kun hän ei saanutkaan omia kakkaraitojaan välittömästi siivottua vessanpöntöstä.

Tämän mä voisin ehkä vielä vähän kestääkin, mutta kun kontrollifriikki friikkaa myös omia ajatuksiaan, joten mistään syvällisestä ei voi keskustella. En tiedä yhtään mitä mieheni ajattelee minusta tai avioliitostamme. Luultavasti hän kärsii siitä, että joutuu asumaan perheen kanssa, koska me sotkemme. No, kohta mies saa siivota yksin niin paljon kuin haluaa ilman, että kukaan estää.

Haistakoot paska BTW

ap

Vierailija
9/10 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 19:41"]

En kestä enää. Mieheni on pakko-oireinen siivoaja ja pöpökammoinen. Hän on myös kontrollifriikki, eikä voi keskustella mistään avoimesti. Elämä on pelkkää jynssäystä, siivousta ja siivouksen suunnittelua. Olisi ollut kiva joskus istua illalla sohvalla ja jutella syvällisiä, mutta mieheni halusi listata seuraavan päivän siivouksista ja järjestettävistä asioista.

Sääli. Alussa hän oli hyvä mies, mutta menetin hänet pakko-oireille. Lapsetkin tulevat hulluksi. Askartelu, piirtäminen ja kaikki luova leikki kiellettiin.

Surullista, mutta totta. Nytpähän saa pestä autonsa vaikka aamuin JA illoin, kun vaimo ja lapset eivät ole tiellä. Tiedättekö miltä tuntuu kun mies valitsee seksin sijaan imuroinnin?

[/quote]

Olen myös saanut vaimolta lähentely-yritykseen vastauksena pohdintaa pitäisi ensin imuroida vai pestä ikkunat. Eli voin kuvitella kuinka turhauttavalta sinusta tuntuu.

Toisaalta eikö kaikilla ongelmapalstoilla miehelle neuvota, että vaimon saa kiinnostumaan seksistä, kun siivoaa itse kotona.

Vierailija
10/10 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin vaihtaa yhden seksikerran viikossa siihen, että mies imuroisi.

Mutta muuten kuulostaa perseeltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän