Kukaan ei muista sitä Suomen euroviisuvoittajaa keväältä, mutta Erika Vikmanin biisin kyllä
Täytyykin ihan ihmetellä ja kysellä, mikä sen voittajan nimi ja biisi oli, ei mitään muistikuvaa.
Täytyi olla mitäänsanomaton väeisu kun kukaan ei muista.
Kommentit (9)
Oli vähän onneton biisi joo. Lihava ukko laulamassa autojen jahtaamisesta,jep jep.
Vikmanin show oli kuitenkin mauton, joten tuskin olisi pärjännyt semifinaalissa.
Kyllä. Erika ja Cicciolina muistetaan, mutta se Aleksi joku unohtuu/unohtui hyvin nopeasti.
Tulee mieleen vuoden 2000 Suomen euroviisukarsinnat. Anna eriksonin "oot voimani mun" voitti second chance contestin ja biisistä tuli klassikko hitti, joka soi vielä nykyäänkin radiokanavilla. Nightwishin "sleepwalker" ei ollut mikään iso hitti, mutta voitti tuolloin ylivoimaisesti puhelinäänet, mutta raadit inhosivat ja matka euroviisuihin stoppasi. Euroviisuihin lähti Nina (?) joku lällyllä "a little bit" balladilla ja lopputulos häntäpään sijoitus.
Niin, ei hajuakaan.
Cissiolina oli upee, juuri täydellinen biisi euroviisuihin.
Ja kuka muistaa ollenkaan kuka voitti Helsingissä pidetyt euroviisut, en muista mikä vuosi, seuraavana kuitenkinm kun Lordi voitti 2006? No niin eli viisut jotka pidettiin 2007, joku jakkupukuinen pullea lesbo itäblokin maista lauloi sodasta narisevalla äänellä, unohdettu on nimi ja biisi heti esityksen jälkeen, mutta kukaan ei unohda verkan serduchan lasha goodbyetä.. Joka olisi voiton ansainnut ja jokainen muistaa rallin.
Mä kyllä muistan niin Molitvan vuodelta 2007 kuin Aksel Kankaanrannankin ( Looking Backia en kovin hyvin,mutta jäi mieleen kyllä, että mahtaa olla iso pettymys, kun sut valitaan edustajaksi ja sitten ne peruuntuu ilman mahdollisuutta päästä sinne uudestaan tuolla biisillä ainakaan)
Ja siis tykkään kyllä kovasti Cicciolinasta, fanitetaan sitä molemmat parikymppisen poikani kanssa :D Mulle oli vähän yllätys, että hänkin piti siitä niin kovasti sitten loppujen lopuksi vaikka ensin pyysi mua sulkemaan sen, kun soittelin voittajasuosikkia ennen viisuja :D
Monessa Euroviisufanien videoissa on ollut Erika mukana, eli olisi ehkä pärjännytkin ihan hyvin kilpailussa. Tänä vuonna jäi väliin eikä tarvinnut Suomen edustajaa lähettää sinne ollenkaan.
Hard rock hallelujaa. Mikä Erika Wikmannin biisi? Tai, elä kerrokaan. :)
Erika on nolo.