Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei tuu mitään tästä farkkujen etsimisestä...

Vierailija
30.09.2013 |

Epätoivo iskee. Miksi juuri silloin, kun on kamalan kiire löytää kivat mustat farkut, niin niitä ei ole missään? Ja nekin ainoat mitä koettaa, ovat tällaiselle 178-senttiselle liian lyhyitä ja pillifarkkuja, johon  enemmän tai vähemmän upeat reiteni eivät MAHDU???
Painoakaan ei ole kuin 63 kiloa, mutta mitkään farkut eivät istu eivätkä pillifarkut mene edes "päälle"...

Pitää varmaan siis kaffin jälkeen mennä liikkumaan.
 Miten ja MISTÄ te olette löytäneet hyvät farkut viimeaikoina? Entä mihin hintaan?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene Leviksen jälleenmyyjälle ja mittauta itsesi, ja valitse Curve ID-mallistosta itsellesi sopiva malli ja väri. Takuulla istuvat ja hyvälaatuiset farkut.

Vierailija
2/7 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko koskaan kokeillut farkkuja miesten osastolta ja miesten mitoituksella? Minulla passaa paremmin, eikä niissö mitään kalukukkaroita ole, joten sen puoleen käyvät naisellekin! Kokeilepa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan kolmosta. Minäkin olen käyttänyt toisinaan miesten farkkuja ja jopa prässihousujakin. Myyjien reaktiot ovat aika huvittavia toisinaan. Päältä jo näkee mitä ajattelevat: eihän se nyt sovi, että nainen ... ja tuovat joskus sellaisia malleja, jotka sitten eivät tietenkään istu ja pääsevät sanomaan: mutta minähän sanoin.

Vierailija
4/7 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin Lindeksiltä ja H&M:stä. Lindexiltä tummansiniset ja H&M:sta mustat. Pituutta mulla on 176 ja puntit jää vähän jopa ryppyyn.

Vierailija
5/7 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpismerkeistä St Oliver on ollut minulle ehdottomasti paras. Löytyy useita malleja, joista kaikki istuvat 174cm hoikkavyötäröiselle mutta paksureitiselle kolmekymppiselle.

Vierailija
6/7 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Gerry Weberin farkut tuttuja? Osasta malleja löytyy extrapitkillä lahkeilla olevia ja nk. pillifarkut on niin joustavia, että varmasti saa kiskottua päälle reitevämpikin. Hintaa n. 100e.

Vierailija
7/7 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Macin farkut

Mirsten osastoa en suosittelisi isompireitiselle.