Ideoita koululaisen eväiksi koulun jälkeen nuokkarille?
Eli menee koulusta nuokkarille ja ottaa välipalan aamulla mukaan kotoa. Voileipää yms ei siis voi viedä kun ehtii mennä huonoksi. On ottanut eväiksi banaania, omenaa tai appelsiinia (kuorin ja lohkon rasiaan valmiiksi ennen töihin lähtöä), luumuja, viinirypäleitä ja pähkinöitä. Mulla loppuu mielikuvitus... Mitä muuta vois ottaa eväiksi? Rusinoista, suolakekseistä tai myslipatukoista ei tykkää.
Kommentit (7)
Mitä tarkoitat noilla nuudeleilla? Joku pussi, joka sekoitetaan kuumaan veteen vai? Meidän nuokkarille ei voi viedä mitään säilytykseen :(
Anna olla ilman jos mikään ei kelpaa.
Mikä on nuokkari?
No sama se, tee maapähkinä ja mansikkahillo voileipiä. Ne kestää lämpöisessä ja maapähkinä on terveellistä ja täyttävää.
Laitat 2 voileipää päällekkäin ja noita väliin.
Voit laittaa myös vain maapähkinää väliin ja sitten syö banaanin kanssa. Tosi herkkua.
Miten niin, voileivät menevät piloille? Laita leivät matalaan muovikoteloon, niin eivät jauhaudu laukussa. Lisäksi hedelmä, jukurttia, pillimehua ...
No pitääkö olla ziljoonaa eri vaihtoehtoa, itse jo mainitset aloituksessasi 6 eri vaihtoehtoa, hedelmiä on vielä tarjolla montaa eri sorttia...Eihän hedelmiin voi kyllästyä jos on kuitenkin useita sopivia? Porkkanoita voi kuoria pakastepussiin tai rasiaan. Lisäksi erilaisia välipalakeksejä ja -patukoita on olemassa, voileivästä saa tehtyä kestävän kuten tuo nro 5 ehdotti. Minä lisään listaan vielä niitä Valion marjakeittoja, mitä on 2dl:n pakkauksissa.
Jugurtteja tai hedelmäpilttejä. minulla on ainakin ollut viimeiset kymmenen vuotta (eli 9-vuotiaasta) mango- tai kuningatarpilttiä eväänä pelimatkoilla yms.
Croissant, vohveleita, keksejä, energiakeksejä, nuudeleita. Meidän nuokkarille voi viedä eväät jääkaappiin jo valmiiksi, jugurttia ja viiliä esimerkiksi.