Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut olettavat, että heidän mukaansa aina joustetaan?

Vierailija
27.09.2013 |

Kun kaikilla on kalenterit kuitenkin yhtä täynnä, niin silti joillain on pokkaa odottaa, että heidän menojensa mukaan mennään. Eikö tässäkin asiassa pitäisi pyrkiä tasapuolisuuteen? Alkaa tuntua simputukselta koko ystävyys, kun toinen ei koskaan ole valmis tinkimään omista menoistaan. Ihan kuin meidän perheemme olisi jotenkin vähemmän tärkeä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi pyrkiä, olet oikeassa.

Toisaalta on ihan ymmärrettävää että ihminen esittää sitä vaihtoehtoa, joka hänelle itselleen olisi kaikkein vaivattomin. Sen toisen kannattaa sitten olla suostumatta ehdotukseen, jos se tuntuu hänestä kohtuuttomalta.

Mun yksi ystävä on sellainen, joka on aina järkkäämässä asioita niin, että sille itselleen on asiat parhain päin. Se ärsytti mua pitkään, kunnes aloin tehdä vastaehdotuksia ja pitää puoleni. Ystäväni ei ota yhtään nokkiinsa neuvotteluista, vaan joustaa toki. Toisaalta ymmärrän hyvin, että hänen neljän lapsen äitinä kannattaa yrittää ehdottaa niitä itselleen parhaiten sopivia, ja ehkä hän on kotonaan jossain määrin tottunutkin "olemaan pomona".

Mutta jos on niin, että aina vain toinen joustaa, eihän se onnistu. Pian käy niin, ettei sitä joustajaa huvita mikään, kun aina menee siihne, että joutuu itse mylläämään kalenterinsa ylösalaisin.

Vierailija
2/2 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo ole jo kiusaamista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla