Pettääkö mies?
Ollaan vasta muutaman kuukauden seurusteltu ja olen huomannut että mies seuraa instassa koko ajan monia eri naisia jotka seuraavat häntä takasin ja sitten hetken päästä molemmat unfollaavat toisensa. Voiko olla että miehellä olisi jotain juttua näiden naisten kanssa vai kuulostanko vaan vainoharhaiselta? Ottaen huomioon että ensimmäinen asia mitä tämä kyseinen mies teki kun alettiin alussa jutteleen oli että alkoi seuraamaan minua instassa.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
No pettäähän se nyt ainakin parin misun kanssa. Haluaisitko kostaa hänelle minun kanssani?
Make44
Joo haluaisin
Hänellä on tämä instaseurailu verissä.
Jos hän alkaa seurata naista ja sen jälkeen menevät sukset ristiin, se kertoo siitä että hän on todennäköisesti käyttäytynyt sopimattomasti, tai jäänyt valheesta kiinni (esim että on vapaa vaikka onkin sinun kanssasi) ja naiset lakkaavat seuraamasta. Mahdollisesti muutakin kuin viestinvaihtoa jne.
Kysy häneltä asiasta, selvitä asia perinpohjin, kuinka voit suudella häntä, en pystyisi! (Tai ehkä et.. enää?)
Jos miehesi on nuori, niin ymmärrän tuon insta kuvion. Jos ei oo, niin juokse karkuun vielä, kun ehdit. Mä en kattelis päivääkään aikuista miestä, joka kyttäilisi vieraiden naisten kuvia instassa. Minullakaan ei oo tarvetta kuolata vieraita miehiä.
No pettäähän se nyt ainakin parin misun kanssa. Haluaisitko kostaa hänelle minun kanssani?
Make44