Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Thl: "oronavirus tarttuu ensisijaisesti pisaratartuntana, kun sairastunut yskii, aivastaa, puhuu tai laulaa" Tästä voimme päätellä

Vierailija
30.08.2020 |

että esimerkiksi huutaa, haukotella, sylkeä ja oksentaa saa julkisilla paikoilla huoletta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tietää, huudampa tästä lähin kaikille. Mies ja lapset ovatkin jo tottuneet ja toivottavasti kiitollisia kun olen turvassa pitänyt.

Vierailija
2/5 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä tietää, huudampa tästä lähin kaikille. Mies ja lapset ovatkin jo tottuneet ja toivottavasti kiitollisia kun olen turvassa pitänyt.

Voit myös kuiskata, viheltää tai hyräillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha tervehtiminen voisi loppua nyt samalla kuin kättelykin. Pelkkä nyökkäys riittäköön. Myös kaupan kassalla. Hiiteen kaikki turha lässyttäminen ja kauppojen käytävien tukkiminen kun vaihdetaan kuulumisia

Vierailija
4/5 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mikä tulee suusta ulos, tarttuttaa koronaa, jos tuolla suun avaajalla on koronavirus

Haukotellemallakin henkii muihin päin pisaroita ja huutamalla niitä oikein hönkii ympäristöönsä.

Vierailija
5/5 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kannatan  suun kiinni pitämistä.

Pakenen koronaa nykyään luontopoluille, mutta sielläkin tuntuu ihmisillä olevan vain mielessä joku perhanan kohtelias retkeilyetiketti ajalta koronaa. Jos jään itse leveälle kohdalle odottamaan polulta tulijoita, että ei tarvitse ohittaa kapealla polulla liian läheltä, niin eikös siinä aina joku vähintään käänny päin ja tervehdi oikein sanallisesti tai parhaimmillaan ala vaihtaa muutamaa sanaa pidemminkin ja tietysti tullen lähelle.

Myös kaupungilla näkee selkeästi sattumalta törmänneitä kuulumistenvaihtajia jutustelemassa toisilleen ihan sylkemisetäisyydellä.

Kaupan kassajonossa ei ole turvaväleistä tietoakaan. Pikkukaupassa ihmiset vähät välittävät turvaväleistä, siitä vaan iholle kohti oluthyllyjä, kiire, kiire, kiire. Ilmeisesti koronapeikko on pakko juosta äkkiä kotiin juomaan unohduksiin? Ja minä, maski naamalla, kaikessa rauhassa ihmisiä väistellen, turvavälit pitäen, olen se hysteerikko. Jep jep, siltä näyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän