Mitä mieltä jos mies...
Ei ikinä kehu ulkonäköä? Asia alkoi vaivaamaan niin paljon että ehdotin hänelle että olisi kivaa jos kehuisi joskus. Eipä ole mitään kuulunut...
Kommentit (10)
Ehkei ole enää ihastunut. Viimeksi tapailemani mies oli alkuun selvästi ihastunut ja ihasteli myös ulkonäköäni ääneen aika paljon. Sitten tuli esille muutama näkemysero (mies ei oikein ymmärtänyt että asioista voi olla eri mieltä tai vaikka montaakin mieltä ilman että kaikkien asioiden tarvitsee vaikuttaa teidän suhteeseenne). Loppui kehut, ilmeisesti halusi ohjata suhdetta kevyempään suuntaan (mitä se oli ollut minulle koko ajan, mutta sitten kun ihastuminen ei näkynyt niin ei minua se kevytkään kiinnostanut). Alkaa väsyttää kun miesten kanssa on niin vaikea asioida, en taida jaksaa enää nähdä vaivaa.
Kerro miehelle että olet pettynyt että hän ei anna positiivista palautetta ulkonäöstä (AINA on MONTA kaunista asiaa omassa naisessa) ja että nyt ollaan vaaravyöhykkeellä että alat hakeutua tai tiedostamattomasti hakeudut seuraan jossa ulkonäköäsi kehutaan. Ja aika moni nainen on jäänyt sille tielleen.
On se ihme ettei mies pysty pitämään naistaan tyytyväisenä. Ei kannata leikkiä tulella, kuten useimmat suomalaiset miehet, heräävät liian myöhään.
Naisen kehuminen ei maksa yhtään mitään eikä ole ajasta pois kuin 30 sekuntia. Herätkää miehet.
Voi jeesus miten lapsellisia naiset on.
Ööö miksi miehen pitäisi kehua puolison ulkonäköä. Sillon tällön on ok. Jatkuvasti, niin minusta se on imelää... Mun mies hellii mua joka päivä monta kertaa. Se riittää minulle 😍
Vierailija kirjoitti:
Ööö miksi miehen pitäisi kehua puolison ulkonäköä. Sillon tällön on ok. Jatkuvasti, niin minusta se on imelää... Mun mies hellii mua joka päivä monta kertaa. Se riittää minulle 😍
Miksi ei? Varsinkin jos tietää että puoliso kaipa kehuja
Jos on pitkät kauniit sääret, pyöreä pylly ja suht kauniit kasvot ilman monikkoleukaa ja kivat rinnat niin sitten on helppo kehua.
Sanot että haet ne kehut muualta sitten!!!
Ei varmaan ole mitään mitä kehua