Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lyhyet miehet ja itsetunnon puute

Vierailija
30.08.2020 |

Erehdyin tapailemaan jokusen kuukauden miestä, jolla oli selvästi issueita lyhyydestään. Minua kyseinen ominaisuus ei haitannut enkä ylipäänsä kiinnittänyt moiseen huomiota, mutta kyseinen tyyppi mainitsi itse asiasta jatkuvasti. Ja mittaili muita miehiä tuostanäkökulmasta. Tietyistä asioista huomasi, että hänellä on itsetunto-ongelmia ja se heijastui myös ikävänä käytöksenä minua kohtaan. Mies ikäänkuin sabotoi suhdetta jatkuvasti. Ovatko muut törmänneet vastaavaan käytökseen?

No, seuraava deitti on sitten joku terveemmällä itsetunnolla varustettu ukkeli, eikä vihamielinen puutarhatonttu :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 tämä on niin loppuunkaluttu. Keksikää välillä muita aiheita

Vierailija
2/4 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutarhatonttu kommenttisi paljasti kuitenkin oikeat ajatuksesi eli ei asia ollutkaan sulle ok

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikseivät naiset koskaan keksi mitään positiivisia tarinoita miehistä? Aina näitä haukkumisketjuja vain.

Vierailija
4/4 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puutarhatonttu kommenttisi paljasti kuitenkin oikeat ajatuksesi eli ei asia ollutkaan sulle ok

Kyllä muuten oli. Mutta tämä kyseinen henkilö aiheutti omalla käyttäytymisellään sen, että en enää näe häntä viehättävänä ja hyvänä ihmisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi