Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten usein laitat tila-päivityksiä whatsappiin?

Vierailija
30.08.2020 |

Itse laitan välillä päivittäin ja nyt on taas tullut sellainen vaihe, että parin viikon sisällä oon laittanu vaan yhden päivityksen. Ehkä nyt ei tuu laitettua enää niin usein kun aiemmin. Jotenkin ei vaan jaksa laittaa päivittäisistä tapahtumista päivitystä toisten pällisteltäväksi.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei jaksa kokoajan laittaa... ap

Vierailija
2/13 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivityksiä whatsappiin...? Ai se teksti joka on "Henna käyttää whatsappia" tms? En vaihda sitä koskaan.. nl nyt kävin katsomassa mitä siinä lukee ja se onkin "Hey! I am using whatsapp". Sama teksti ollut kaikki vuodet. Enkä ikinä katso mitä muilla lukee.

Vierailija
4/13 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan koskenutkaan siihen tilapäivitykseen.

Vierailija
5/13 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes päivittää WhatsAppin tilapäivitystä? Eihän sitä edes kukaan näe, ellei erikseen mene klikkaamaan yhteystuedoista profiiliasi auki. Ja sitähän ei kukaan tee, jos keskusteluketju on jo olemassa. Ja keskustelussa ei tilapäivitys edes näy.

Vierailija
6/13 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tilapäivitys? Laitat kaikille viestin, että "nyt olen väsynyt" tms.?

Vierailija
7/13 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan.  Mulla ei edes ole tuota appia eikä mitään muitakaan sovelluksia.

Miksi niitä pitäisi olla?

Vierailija
8/13 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan.

Vierailija
9/13 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Ne voi laittaa facebookiin tai instagramiin, jos jaksaa laittaa niihinkään.

Vierailija
10/13 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun näen kauniin maiseman tai taivaan, tai jotain muuta hienoa otan niistä kuvan ja laitan ig:hen, eli noin kerran kuussa tai kerran vuodessa.

Vierailija
11/13 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivityksiä whatsappiin...? Ai se teksti joka on "Henna käyttää whatsappia" tms? En vaihda sitä koskaan.. nl nyt kävin katsomassa mitä siinä lukee ja se onkin "Hey! I am using whatsapp". Sama teksti ollut kaikki vuodet. Enkä ikinä katso mitä muilla lukee.

Kun avaat whatsappin, yläreunassa näkyy "keskustelu" eli se mikä sinulla on auki, sen oikealla puolella "tila" ja siitä vielä oikealle "puhelut". "Tila" -tekstin vieressä näkyy pieni pallo, jos jollain on tilapäivitys ja voit samasta paikasta lisätä omasi. Periaatteessa sama kuin ig-story.

Vierailija
12/13 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? WhatsApp on viestiväline. Ei siellä mitä tilapäivitystä ole. Kai. En oo kellään nähny missään ainakaan.

Vierailija
13/13 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes joka päivä esim erillisiä haasteita ja muita asiaoita se on niinku esim ig tirekti en osaa kirjottaa. Mut se on hauskaa sillä no niin käykää tilaa mun tik tok oon siel nimellä olivia007.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme