Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mies kysyy kauanko olen ollut sinkkuna?

Vierailija
30.08.2020 |

Esim. Tinderissä. Olen ollut sinkkuna 6 kk, onko se jotenkin kamalaa? Olen vasta ladannut Tinderin. Aiemmin ei kiinnostanut uusi parisuhde, siksi tauko.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellet ole sinkku, niin sivuutan sinut. Mikäli olet juuri eronnut, niin sivuutan sinut. Ei muutenole harvinainen kysymys naisiltakaan.

Vierailija
2/16 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin multakin kyselivät ja hirvee arvostelu, jos olin vaikka kuukauden ollut. Häivyin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn aina miehiltä. Laastarina olo on kokeiltu ja kerta riitti. Samoin eroriitojen terapeuttina olo, ei kiinnosta enää.

Vierailija
4/16 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on joku fiksu ja normaali mies, joka on kiinnostunut sinusta ja yrittää tutustua?

Vierailija
5/16 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut sinkkuna 26 vuotta :D

Vierailija
6/16 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kauemmin on viettänyt sinkkuelämää, niin sitä korkeampi sukupuolitauti riski sinussa on.

Aha, eli jos sarjaseurustelee jatkuvasti, pysyy puhtaana? Todella naurettava väite, varsinkin kun sinkkuna sentään yleensä käytetään kumia ja parisuhteissa ei. 

Vierailija
7/16 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole harrastanut kenenkään kanssa seksiä eroni jälkeen. Ap

Vierailija
8/16 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kauemmin on viettänyt sinkkuelämää, niin sitä korkeampi sukupuolitauti riski sinussa on.

Hah, mä olen ollut aina sinkku ja voin sanoa, että 100%:n varmuudella ei ole mitään sp-tauteja.

Vierailija
9/16 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo logiikka, että vuosien selibaatin jälkeen olisin muuttunut jotenkin sukupuolitautiseksi.

Vierailija
10/16 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aha, eli jos sarjaseurustelee jatkuvasti, pysyy puhtaana? Todella naurettava väite, varsinkin kun sinkkuna sentään yleensä käytetään kumia ja parisuhteissa ei. 

Minulla on ainakin avioliiton aikana ollut eniten seksikumppaneita.

Vierailija
11/16 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kahden suhteen välillä pitää olla kaksi vuotta sinkkuna.

Vierailija
12/16 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outo logiikka, että vuosien selibaatin jälkeen olisin muuttunut jotenkin sukupuolitautiseksi.

Tai sitten on harrastanut seksisuhteita siinä sopivaa partneria odotellessa. Niitä ei lasketa seurusteluksi. 

Vierailija
13/16 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 2-3v raja. Tietää että nainen ei ota ekaa vastaan tulevaa. Mies.

Vierailija
14/16 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sinkkuelämä välttämättä tarkoita seksitöntä elämää. Voi olla yhden illan panoja silloin tällöin tarpeiden hoitamiseksi.

Vierailija
15/16 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on tavallinen kysymys noissa ympyröissä.

Siitä saa jo aikalailla tietoa ihmisesä, sekä naisesta ja miehestä.

Eisim. että onko nainen joku sänkysirkka tms, vai hakeeko enemmän tosimielessä seuraa itselleen.

Vierailija
16/16 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet vasta eronnut niin seuraava kumppani joutuu todennäköisesti laastariksi vaikket sitä tietoisesti teekkään. Kun viimein pääsee erosta yli niin voikin lähteä paremmille vesille jättäen nykyisen.