Mies on huono sängyssä
Rakastan tätä miestä yli kaiken, mutta sängyssä on aivan älyttömän huono ja tylsä. En kumminkaa haluis jättää häntä, mutta ainakun otan asian puheeks nii loukkaantuu heti. Mitä pitäis tehdä?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuuttimuna?
Kyllä naisen voi saada ulvomaan onnesta vaikka käyttämättä koko elintä laisinkaan.
Esimerkiksi aukaisemalla paksun lompakon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuuttimuna?
Kyllä naisen voi saada ulvomaan onnesta vaikka käyttämättä koko elintä laisinkaan.
Esimerkiksi aukaisemalla paksun lompakon.
Juuri näin
Vierailija kirjoitti:
hähähäh kirjoitti:
Mitäs keräilit kokemusta liian monista miehistä. Nyt pystyt vertailemaan ja näin se "kokeneisuutesi" kääntyy sinua itseäsi vastaan
Mistä päättelit että olen kerännyt kokemusta monista? Kyllä huonon ja hyvän erottaa toisistaan ilmankin.
ap
Kun saat kuulla että olet mies 800 jotain niin siinä ei auta mikään kehuminen. Sitä on pantu jo niin monen toimesta että ihme jos tuntuu miltään. Paljon kokeneet naiset tunnistaa jo siitä että ne antaa helposti.
Meillä vaimo on hyvä keittiössä, ei muualla.
Vierailija kirjoitti:
Mies ilmeisesti kokee parannusehdotukset kritiikkinsä, kuin hän olisi viallinen.
Jos menee lukkoon puhuttaessa, niin alat sängyssä vaan opastamaan ja otat ohjat käsiisi. " Anna mä tuun nyt päälle, ota mut takaapäin, rakastan sitä kun sä, tee just noin, toi tuntuu ihanalta" laita itse miehen kädet mihin haluat, pyydä koskettamaan mistä haluat.
Pukeudu viettelevästi, kiusaa miestä, ohjaa ja ota ensin itsellesi.
Tämä on hyvä ja lähes ainut asiallinen vastaus. Tämän jälkeen voi lähteä mieskin avautumaan. Ja joskus sitä vaan eivät kaksi sovi toisilleen joka suhteessa, joskus klikki tulee raha asioissa, usein siivousmäärässä, ja toisinaan seksissä. En usko että kukaan on "huono" sängyssä, olemme vaan erilaisia. Miehesi saattaa vaikka haluta olla enemmän alistuva tai vietävä sängyssä, joten tuo yllä oleva ohje voi auttaa.
Asiallisesti ja ystävällisesti kerrot miehellesi mitä kaipaat seksissä. Jos ei tee parannusta niin ei ole arvoisesi.
Naisten ongelma on se, että he odottavat miehiltä ajatusten lukemista.
Seksi paranee heti kun kerrot mitä haluat.
Mies ilmeisesti kokee parannusehdotukset kritiikkinsä, kuin hän olisi viallinen.
Jos menee lukkoon puhuttaessa, niin alat sängyssä vaan opastamaan ja otat ohjat käsiisi. " Anna mä tuun nyt päälle, ota mut takaapäin, rakastan sitä kun sä, tee just noin, toi tuntuu ihanalta" laita itse miehen kädet mihin haluat, pyydä koskettamaan mistä haluat.
Pukeudu viettelevästi, kiusaa miestä, ohjaa ja ota ensin itsellesi.