Joko olette alkaneet valmistautua jouluun?
Kommentit (11)
Aloitan vasta, kun kauppoihin saapuu jotain uutuusjuttuja Jouluun!
Valoja ym. sälää😊
Käsitöitäteen lahjoiksi pitkin vuotta.
Vielä ei uskalla varata joulumatkaa.
Ekat lahjat lähti jo tilaukseen. Kumma jossei ehdi tulla jouluksi.
En vielä, nyt alkaa vasta pikkuhiljaa tulla syksy, nyt on aika nauttia siitä. Syksy on meidän suvussa ja kaveripiirissä syntymäpäivien huippuaikaa. Sen jälkeen nautitaan Halloweenista (lapsen suosikki, tiedossa paljon askartelua ja jos corona helpottaa niin naamiaiset). Sen jälkeen on joulun vuoro. Olemme päättäneet jo vuosia sitten lahjoa vain lapsia, joten joululahjastressi on minimissään. Lahjaksi tulee tänä vuonna enimmäkseen legoja. Ruuat ostamme enimmäkseen valmiina. Joulusteessiä emme harrasta.
Olen ostanut jo ensimmäisen joululahjan ja tiedän muutenkin mitä annan kenellekin. Ei tarvinne tehdä kun yksi muutaman tunnin reissu kaupungilla niin kaikki lahkat on hankittu.
Mennään hyvin perinteisillä jouluruoilla, teen laatikot pakkaseen hyvissä ajoin ja juuri ennen joulua haen kalat sun muut jotka ei kovin pitkään säily.
Sen verran, että viikolla juttelin tyttäreni kanssa tulevasta joulusta. Mä en enää jaksaisi olla järjestämässä isoja sukujouluja, mutta ei oikein vielä löytynyt innostusta mun ajatukselleni viettää pienimuotoisempi joulu.
Aloitan joulukuussa. Sitä ennen keskityn muihin asioihin. Joulu ja ihan kiva sellainen tulee vähemmälläkin panostuksella. Pidän joulusta!
Minäkin voisin. Rakastan joulua ja kaikkea valmistelua ennen sitä.