Finlaysonin pyyhkeiden pesu 90-asteessa,kestääkö ne?
Tuollaisia muumi-pyyhkeitä on ja muitakin jotka suht ummehtuneelta haisee,kestääkö ne tuollaisen 90-asteen pesun?
Kommentit (8)
Ikinä ei ole mikään pyyhe tai lakana mennyt mulla pilalle, vaikka rupesin satunnaisesti pesemään 95 asteessa. Ihan kaikenvärisiä ja väreillekään ei ole vielä koskaan käynyt mitään (käytän nestemäistä Neutral merkkistä pesuainetta). Eli aika varmast kestää :).
Olen minä pessyt, mutta meillä on vaan yksivärisiä. Mut jos ne haisee ummehtuneelta... yäk: eihän siinä ole muuta vaihtoehtoa kuin pestä tai heittää pois.
Niin,kosteena haisevat äkkiä pahalta ja siksi meinasinkin että pesen kuumassa..noh katsotaan miten käy :) ap
Ruokasoodaa vois laittaa pyykinpesuaineen kanssa koneeseen. Ja sitruunamehua huuhteluaineeksi. Olethan puhdistanut pesukoneen, jos on zeoliittijäämiä niin ainakin puuvillaiset pyykit alkavat haista ummehtuneelle.
Kestävät. Myös kone kannattaa pestä joskus tyhjänä 90 asteessa. Etikkaa voi myös käyttää huuhteluaineena.
8 vielä jatkaa että pesukone kannattaa välillä pestä myös sitruunahapolla. Joku kirjoitti tähän ketjuun vissiin sitruunamehusta, sitä en ehkä itse kokeilisi.
Kestää.