Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljon maksimissaan maksat vauvan perusvaattesta?

Vierailija
26.09.2013 |

Kysymys otsikossa, eli minkä hintaista perusvaatetta et enää ostaisi? Perusvaatteella tarkoitan lähinnä sisävaatteita, bodyt, paidat, housut, sukat jne.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen ostanut melkein kaikki vaatteet kirpparilta, fb:stä tai saanut. Eli olen saanut esim 7 eurolla jo ison kasan semmosia siistejä yhdellä lapsella päällä olleita vaatteita. Vaatepaketeista fb:ssä olen maksanut 15-20 euroa ja niissä on ollut ainakin kantopussillinen vaatteita. Kirparilla olen maksanut yhdestä vaatteesta maksimissaan 5 euroa, mutta siihen on saanut olla jo tosi hyvä/kiva vaate. Yleensä 3 euroa on kipuraja. Kaupasta olen sitten ostanut jotain tiettyjä vaatteita mitä en ole muualta löytänyt, mutta esim. sukkahousuja pidän kalliina. Ja kyllä bodyissakin semmone 7 euroa on jo tosi paljon.

Vierailija
2/5 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen lisää vielä. Puolestaan olen sitten maksanut itse kudotusta villapuvusta 30 euroa, jonka tilasin tuttavaltani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli kympillä en osta mitään sisävaatetta.Kaikki siis ostan käytettynä muutenkin.

Vierailija
4/5 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vaatteen ulkonäöstä sekä siitä kuinka kipeästi vaatetta tarvitaan. Yleensä 7 euroa on ollut maksimi, mitä olen yhdestä vaatekappaleesta maksanut. Mutta oikein kivan näköisen vaatteen kohdalla olen joskus maksanut enemmänkin jopa 20 euroa.

Vierailija
5/5 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvaikäisellä vaatteen käyttökausi on niin lyhyt, että 10-15 € on kipuraja sisävaatteissa. Raaskii sitten huoletta pestä pienempien puklujenkin jälkeen eikä tarvitse sormiruokaillessa miettiä mitä on päällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi