Omituisinta, mitä olet nähnyt kyläpaikassa?
Asia tuli mieleen tästä hulvattomasta ketjusta:
http://www.vauva.fi/keskustelu/966223/ketju/g_omituisinta_mita_vieraat_ovat_tehneet_ollessaan_
Mitä kummallista olette nähneet tai millaista käytöstä kokeneet kyläpaikoissa käydessänne? Voi olla että tätä on kyselty jo aiemminkin, mutta en jaksa lähteä tarkistelemaan.
Vierailin joskus ihmisen luona, joka siivosi ehkä kerran vuodessa. Kämppä oli suorastaan likainen; likaisia astioita lainehti siellä täällä, imuri oli aivan vieras esine ja keittiön pöytää ei rojun alta erottanut. Kämpän omistaja pyyhki vauvan pepun räteillä ja alkoi laittaa samoilla käsillä mulle kahvia. Ei maistunut, koska ällötti. Lähtemisestä tän muijan luota ei tullut koskaan mitään, vaan tyyppi käveli mun perässäni vauva kainalossa oven suuhun kun olin vetämässä kenkiä jalkaan ja alkoi jaaritella ihan innolla asioitaan. Kuitenkaan niitä juttuja ei sitten voinut kertoa vierailun aikana, vaan naama oli kiinni joko TV:ssä tai tietokoneen näytöllä, ja hyvä niitä sitten alkaa puimaan kun kello kävi ja mun piti ehtiä sekä bussiin että kotiin nukkumaan kun seuraavana päivänä töitä. Sitten ihmetteli, miksei mua ole ihmeemmin näkynyt siellä enää..